دشمنان در سال گذشته گرفتاری و مزاحمت درست کردند | اسپادانا خبر
 
 
سه شنبه، 29 اسفند 1402 - 13:05

دشمنان در سال گذشته گرفتاری و مزاحمت درست کردند

شماره: 21660
Aa Aa

نمی‌توانیم بگوییم سال گذشته سخت بود اما بالاخره یک گرفتاری و مزاحمتی بود که دشمنان برای کشور درست کردند و وظیفه‌مان بود به این موضوع بپردازیم.

احمد وحیدی، وزیر کشور جمهوری اسلامی ایران؛
دشمنان در سال گذشته گرفتاری و مزاحمت درست کردند

احمد وحیدی، وزیر کشور جمهوری اسلامی ایران گفت:

همه بزرگان و صاحبان تریبون باید به چارچوب یک ایران قوی، مقتدر و پرتوان پایبند باشند.

به گزارش اسپادانا خبر، او اظهار داشت:

هر آنچه چیزی که ما را از این راه منحرف کند حتما خواست دشمن است و خوشحالی دشمن را همراه دارد. ایران قوی، مقتدر و پیشرو هم محقق نخواهد شد مگر با وحدت ملی، وحدت همه اقشار و پرداختن به مسائل اساسی. طبیعتا دشمنان تلاش می‌کنند با ایجاد مسائل حاشیه‌ای ما را از پرداختن به مسائل اساسی بازدارند. به هیچ وجه نه مسئولین ما و نه ملت عزیز ما نباید به این حاشیه‌ها توجه کنند چنانچه این کار را هم نکردند.

وی گفت:

در سال ۱۴۰۱ حضور حیرت‌انگیز مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن را ملاحظه کردید و راهپیمایی‌های قبل از آن هم نشان‌دهنده همین مطلب است که مردم یک ایران قوی، یک ایران منسجم و یک ایران پیشرو می‌خواهند و نمی‌خواهند اجازه دهند دشمنان ما در خارج و عده اندکی از کسانی که در داخل حرف‌های آن‌ها را پژواک می‌دهند در کشور راه و جایی داشته باشند. ما وظیفه‌مان این است که تمام بسترهای لازم را برای این کار در حوزه‌های مختلف فراهم کنیم. اولین‌اش امنیت است، سپس باید نشاط سیاسی و اجتماعی را به وجود بیاوریم و بعد همه استان‌های ما با توجه اهداف و نقشی که در توسعه کشور دارند باید بتوانند آن را به خوبی ایفا کنند.

او درخصوص این‌که آیا سال گذشته وزارت کشور سال سختی را پشت سرگذاشته است گفت:

نمی‌توانیم بگوییم سخت بود اما بالاخره یک گرفتاری و مزاحمتی بود که دشمنان برای کشور درست کردند و ما هم وظیفه‌مان بود در قالب شورای امنیت در وزارت کشور به این موضوع بپردازیم که با کمک همه دستگاه‌های ذی‌ربط این کار انجام شد به هر حال این جزو وظایف ماست که باید به آن بپردازیم.

نسخه PDF نسخه چاپی ارسال به دوستان