دشمنان نمی‌توانند در مقابل سپاه بایستند | اسپادانا خبر
 
 
پنجشنبه، 6 ارديبهشت 1403 - 5:17

دشمنان نمی‌توانند در مقابل سپاه بایستند

شماره: 20975
Aa Aa

اقدام پارلمان اروپا شاید در بعد تبلیغاتی کارکرد داشته باشد| جناب اروپا یادت رفته که ترامپ سپاه را در لیست تروریستی قرار داده بود. مگر چه اتفاقی افتاد؟

امام جمعه تبریز می گوید او هم یک سپاهی‌است؛
دشمنان نمی‌توانند در مقابل سپاه بایستند

سیدمحمدعلی آل‌هاشم، امام جمعه تبریز در خطبه‌های نماز جمعه این شهرستان با اشاره به اقدام پارلمان اروپا در تروریستی اعلام کردن سپاه پاسداران اظهار کرد:

امروز من هم با اجازه سردار فرماندهی سپاه عاشورا لباس سپاهی بر تن کردم، همان لباس افتخار و شجاعت و شرف. همگان بدانند دشمنان نمی‌توانند در مقابل سپاه بایستند.

به گزارش اسپادانا خبر، وی با بیان اینکه گویا اروپا حافظه کوتاه مدت خود را هم از دست داده است گفت:

اروپا از خود بپرسد که کدام نهاد در مقابل تروریست تکفیری ایستاد جز سپاه؟ جز جمهوری اسلامی ایران و نیروهای مسلح؟ باز هم تکرار می‌کنم این اقدام در میدان عمل هیچ تاثیری ندارد. جناب اروپا یادت رفته است که در سال ۲۰۱۹ ترامپ سپاه را در لیست تروریستی قرار داده بود. مگر چه اتفاقی اقتاد که شما می‌خواهید همان مسیر تنش را ادامه دهید؟

وی گفت:

این تحرکات ایذایی همیشه به رشد نیروهای مسلح منجر شده است که نمونه‌اش دوران دفاع مقدس است که تحت شدیدترین تحریم‌ها بودیم. آن دوران نتیجه چه شد؟ آیا جز استقلال و خوداتکایی ما در ابعاد نظامی بود؟ پس این اقدام هیچ حرکت و تاثیری در رشد و بالندگی سپاه نخواهد داشت. سپاه رشد و اثرگذاری و بالندگی خود را با قدرت ادامه خواهد داد و همان‌طور که سابقه هم نشان داده است این تحرکات اثری نخواهد داشت البته کاملا مشخص است که دشمنان می‌خواهند تلافی شکست‌های منطقه‌ای و آشوب اخیر را انجام دهند چرا که کشورهای تروریست‌پرور در یک فقره داغش را به وجود آوردند و امروز سپاه مقدس را می‌خواهند تروریست بدانند.

وی همچنین با بیان اینکه متولیان فرهنگی و رسانه‌ای باید اقتضائات زمانه و ذائقه مخاطب را بشناسند گفت:

این متولیان باید بر این اساس محتوا تهیه کنند چراکه مخاطب زمان کنونی به تنوع در محتوا و متن نیاز دارد و نمی شود تک بعدی و شعاری برای مخاطب محتوا تولید کرد، بلکه باید تولیدات اقناع کننده و از لحاظ فرم جذاب باشد.

نسخه PDF نسخه چاپی ارسال به دوستان