دشمن با فشار نرخ ارز را افزایش داد | اسپادانا خبر
 
 
شنبه، 8 ارديبهشت 1403 - 5:42

دشمن با فشار نرخ ارز را افزایش داد

شماره: 20583
Aa Aa

نگران جان و امنیت مردم هستیم| کسی به‌خاطر سطل آشغال اعدام نشده| بی‌شرف کسی است که ۱۷ هزار نفر را در کشور ترور می‌کند و ۳۵ میلیارد دلار را برمی‌دارد و از کشور می‌رود.

سر کار کسانی که با عشق ویزا فعالیت می‌کنند نروید؛
دشمن با فشار نرخ ارز را افزایش داد

علی بهادری‌جهرمی، سخنگوی دولت جمهوری اسلامی ایران در برنامه "بدون واسطه با دولت" که در سالن شهید چمران دانشکده علوم دانشگاه بوعلی‌سینا گفت:

نتیجه بازگشت به ریل انقلاب تکرار حرکت تاریخی دشمن است. 

به گزارش اسپادانا خبر و به نقل از ایسنا، او ادامه داد:

در همین راستا دشمنان جلوگیری از نمایش دستاوردها در کنار دست گذاشتن روی نقاط ضعف را درنظر گرفتند. دشمن نمی‌خواهد اعتماد به نفس احیاء شود. دشمن ما سعی کرد با ایجاد ناامنی رشد علمی را تعطیل کند و طبیعتا جلوی حل مشکلات و درمان دردها گرفته شد. دشمنان فوت خانم امینی را برای آشوب آفرینی بهانه کردند.

بهادری‌جهرمی ادامه داد:

اعتراض را در ادوار مختلف داشتیم و پیش‌تر تجمعات اعتراضی مانند اعتراض معلمان و کارگران دیده می‌شد اما دشمن سعی کرد در این فقره مانع شود تا آشوب ایجاد کند. دشمن وقتی دید بدنه مردم به آشوب‌ها نپیوستند دوباره در مسیر اقتصادی قرار گرفت؛ با فشار بر نرخ ارز آن را افزایش داد تا قیمت طلا و خودرو نیز افزایش پیدا کند. این تغییرات مقطعی و موقتی است و تلاش‌های دشمن با اقدامات پیشگیرانه و طراحی عملیات قرارگاه جنگی ناکام خواهد ماند.

او در پاسخ به شعار "بی‌شرف" دانشجویان گفت:

بی‌شرف کسی است که ۱۷ هزار نفر را در کشور ترور می‌کند، کاپیتولاسیون تصویب می‌کند، به صدام لبخند می‌زند، از تحریم‌ها حمایت می‌کند، از حمله نظامی حمایت می‌کند و ۳۵ میلیارد دلار را برمی‌دارد و از کشور می‌رود.

وی با بیان اینکه کسی به‌خاطر سطل آشغال اعدام نشده است پرسید:

وحشیانه کشتن "عجمیان‌"ها و "علی‌وردی‌"ها را نمی‌خواهید ببینید؟ باید از آنها تشکر کرد؟ باید چشم‌هایمان را باز کنیم. می‌توانید تصور کنید عربستان ۲۵ میلیون دلار برای شبکه‌ای هزینه کند که واقعیت را منعکس کند؟

او با بیان اینکه نگران جان و امنیت مردم هستیم گفت:

سر کار کسانی که با عشق ویزا گرفتن فعالیت می‌کنند نروید.

بهادری‌جهرمی در رابطه با فیلترینگ گفت:

زمان انتخابات اعلام کردیم که دولت برنامه‌ای برای فیلترینگ ندارد و الان پای حرفمان هستیم اما قواعد را زیر پای گذاشتند و کلیپ آموزش کوکتل موتولف منتشر کردند. وقتی بستر اقدام علیه امنیت ملی در این پلت‌فرم‌ها مهیا شده حاکمیت مکلف است آن را مدیریت کند. تامین امنیت جدا از حکمرانی فضای مجازی است. اگر شبکه ملی ارتباطات فعال شده بود امروز کسب‌وکار مردم زیرسوال نمی‌رفت.

نسخه PDF نسخه چاپی ارسال به دوستان