دشمن به جذب خانواده و فرزندان شهدا طمع ورزیده است | اسپادانا خبر
 
 
سه شنبه، 18 ارديبهشت 1403 - 1:01

دشمن به جذب خانواده و فرزندان شهدا طمع ورزیده است

شماره: 22793
Aa Aa

او می گوید حرکت انقلاب اسلامی در راستای حرکت انبیاء الهی و مطابق با فطرت انسانی است و برای همین توانسته است در دل‌ها نفوذ کند.

حسینی بوشهری، رئیس جامعه مدرسین حوزه علمیه قم؛
دشمن به جذب خانواده و فرزندان شهدا طمع ورزیده است

حسینی بوشهری، رئیس جامعه مدرسین حوزه علمیه قم در دیدار رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران گفت:

در دولت سیزدهم گشایش‌هایی احساس می‌شود خصوصا آنکه دولت، دیپلماسی و سیاست خارجی خود را تنها به چند کشور محدود نکرده است.

به گزارش اسپادانا خبر، امام جمعه قم افزود:

حرکت انقلاب اسلامی در راستای حرکت انبیاء الهی و مطابق با فطرت انسانی است و برای همین توانسته است در دل‌ها نفوذ کند. به همین خاطر در ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی، شرق و غرب این نظام را تهدیدی در برابر خود می‌دیدند و می‌دانستند که مارکسیسم را در شرق و لیبرال دموکراسی را در غرب نابود خواهد کرد و از همین رو جنگ هشت ساله را بر ما تحمیل کردند.

وی اظهار داشت:

دشمن نتوانسته است راه و حرکتی که شهداء آغاز کرده‌اند را خاموش کند و از همین رو کینه آن‌ها را در دل داشته و برای متوقف کردن این حرکت، نسبت به جذب خانواده و فرزندان شهداء طمع ورزیده است بنابراین بنیاد شهید و امور ایثارگران باید به واسطه تعریف فعالیت‌های مختلف فرهنگی، در تقویت جایگاه خانواده‌های شهداء و ایثارگران تلاش کند تا در نهایت این خانواده‌ها نقش الگویی در جامعه پیدا کنند. در امر آموزش فرزندان شهدا و ایثارگران باید تک تک لحظات این عزیزان مورد توجه قرار گیرد تا برای تصدی مسئولیت‌های مختلف نظام آماده شوند چرا که اگر کسانی که درد کشیده انقلاب هستند، مسئولیت‌ها را بر عهده بگیرند، راه پیشرفت این انقلاب هموارتر خواهد شد.

برچسب ها: 
نسخه PDF نسخه چاپی ارسال به دوستان