دولت باید منویات رهبری را اجرا کند | اسپادانا خبر
 
 
دوشنبه، 1 مرداد 1403 - 6:58

دولت باید منویات رهبری را اجرا کند

شماره: 25917
Aa Aa

اجرای عدالت و رفع آسیب‌های اجتماعی، استقرار برنامه جامع تامین اجتماعی، وظایف دستگاه‌های اجرایی برای ارتقای سلامت و درمان، سیاست‌های کلی ارتقای سلامت اجتماعی و کاهش آسیب‌های اجتماعی باید مورد توجه قرار گیرد.

نماینده ولی فقیه در فارس و امام جمعه شیراز؛
دولت باید منویات رهبری را اجرا کند

نماینده ولی فقیه در فارس و امام جمعه شیراز در خطبه‌های نماز این شهرستان با تاکید بر بازخوانی و اجرای سیاست‌های کلی نظام گفت:

در حالی برنامه هفتم توسعه برای اجرا آماده می‌شود که مقام معظم رهبری،سه سال قبل با ابلاغ سیاست‌های کلی نظام هدفگذاری این برنامه را مشخص کردند.

به گزارش اسپادانا خبر، دژکام افزود:

اجرای این برنامه مجری می‌خواهد و باید مجلس، دولت، مردم و دستگاه‌های اجرایی پای کار بیایند و برای اجرا و رفع مسائل و مشکلات جامعه مطابق با بند‌های سیاست‌های کلی نظام تلاش کنند.

وی در ادامه به بند‌های ۵، ۷، ۱۲ و ۱۸ سیاست‌های کلی نظام اشاره کرد و افزود:

اجرای عدالت و رفع آسیب‌های اجتماعی، استقرار برنامه جامع تامین اجتماعی، وظایف دستگاه‌های اجرایی برای ارتقای سلامت و درمان، سیاست‌های کلی ارتقای سلامت اجتماعی و کاهش آسیب‌های اجتماعی گوشه‌های از منویات مقام معظم رهبری است که سه سال قبل ابلاغ و بر اجرای آنها تاکید کردند و امروز دراجرای برنامه هفتم توسعه باید مورد توجه قرار گیرد.

امام جمعه شیراز همچنین با اشاره به خطبه امام حسین در آخرین سفر حج و تاکید بر امر به معروف و نهی از منکر، تلاش برای رفع مشکلات امروز جامعه و رسیدگی به فقرا و نیازمندان، اجرای برنامه هفتم توسعه را مصداقی از این خطبه دانست.

دژکام با اشاره به طوفان الاقصی و جنایت رژیم صهیونیستی در فلسطین بر محکومیت این جنایات در راهپیمایی امروز نمازگزاران تاکید کرد.

نسخه PDF نسخه چاپی ارسال به دوستان