دونالد ترامپ: ایران اشتباه بسیار بزرگی مرتکب شد | اسپادانا خبر
 
 
شنبه، 15 ارديبهشت 1403 - 13:40

دونالد ترامپ: ایران اشتباه بسیار بزرگی مرتکب شد

شماره: 7926
Aa Aa

رئیس‌جمهور آمریکا گفته: برای من سخت است که باور کنم این اتفاق عمدا رخ داده است. احساس می‌کنم که این یک اقدام اشتباه بوده که نباید رخ می داد.

با اشاره به اقدام سپاه در سرنگون کردن پهپاد آمریکا؛
دونالد ترامپ: ایران اشتباه بسیار بزرگی مرتکب شد

دونالد ترامپ، رئیس‌جمهور آمریکا، روز پنجشنبه ۲۰ ژوئن با اشاره به اقدام سپاه در سرنگون کردن یک فروند پهپاد ایالات متحده در توییتی نوشت: «ایران اشتباه بسیار بزرگی مرتکب شد».

ترامپ در مقابل خبرنگاران این احتمال را مطرح کرد که شاید ایران در ساقط کردن این پهپاد اشتباه کرده باشد.

رئیس‌جمهور آمریکا در واکنش به این موضع گفت:«برای من سخت است که باور کنم این اتفاق عمدا رخ داده است.من احساس می‌کنم که این یک اقدام اشتباه بوده که نباید رخ می داد».

به گزارش اسپادانا خبر و به نقل از یورونیوز، مقامات آمریکا اعلام کرده بودند یک پهپاد این کشور که در حریم هوایی بین‌المللی در تنگه هرمز در حال پرواز بود از سوی نیروهای ایرانی مورد هدف قرار گرفته و سقوط کرده است.

شبکه «سی‌ان‌ان» ساعتی پیش به نقل از یک منبع مطلع نوشت در پی ساقط شدن یک فروند پهپاد آمریکایی توسط سامانه پدافند جمهوری اسلامی ایران، مقام‌های ارشد دولت آمریکا در کاخ سفید تشکیل جلسه داده‌اند.

بر اساس این گزارش، مقام‌های آمریکایی از اظهار نظر درباره محتوای این نشست خودداری کرده‌اند اما به گفته منبع مطلع، هم «پاتریک شاناهان» سرپرست مستعفی وزارت دفاع آمریکا و «مارک اسپر» جانشین وی، در این نشست حضور دارند.

«دونالد ترامپ» رئیس‌جمهور آمریکا در این نشست حاضر نیست. با این حال، بنا بر اعلام کاخ سفید ترامپ دو بار، یک بار دیشب و یک بار امروز صبح درباره پهپاد ساقط‌شده این کشور گزارش توجیهی دریافت کرده است.

 

نسخه PDF نسخه چاپی ارسال به دوستان