دو حزب بیشتر وجود ندارد؛ حزب خدا و حزب شیطان | اسپادانا خبر
 
 
جمعه، 31 فروردين 1403 - 10:11

دو حزب بیشتر وجود ندارد؛ حزب خدا و حزب شیطان

شماره: 22268
Aa Aa

او گفته ما با تمام معنا، اخلاص و صدق پای کار انقلاب اسلامی آماده بوده‌ایم و اگر لازم شد جان ناقابل خود را فدای آرمان‌های والای انقلاب می‌کنیم.

علی فدوی، جانشین فرمانده کل سپاه عنوان کرد؛
دو حزب بیشتر وجود ندارد؛ حزب خدا و حزب شیطان

علی فدوی، جانشین فرمانده کل سپاه در یادواره «حافظان آسمان» ویژه شهدای یگان سپاه حفاظت فرودگاه بین‌المللی شهید هاشمی‌نژاد گفت:

همواره ۴۴ سال پیروزی از آن جبهه حق بوده و این دلیل محکمی است که انقلاب اسلامی و ام‌القرای اسلام یعنی ایران همواره در راه حق و در راه حزب خدا گام برداشته و همۀ مستضعفین عالم چشم امید به آن دوخته‌اند.

به گزارش اسپادانا خبر و به نقل از تسنیم، او اظهار داشت:

جبهه انقلاب اسلامی 44 سال است که توسط جبهه باطل و شیطان بزرگ و هم‌پیمانانش مورد هجمه قرار گرفته و در همه ایام در این نبرد که پایان ندارد جبهه باطل حتی یک بار هم نتوانسته به پیروزی دست پیدا کند چرا که این قاعده قوی قرآنی است که دو حزب بیشتر وجود ندارد، حزب خدا و حزب شیطان که با اراده الهی حزب خدا غالب و پیروز است.

وی با بیان اینکه جبهه حق و باطل را 44 سال تجربه کرده‌ایم ادامه داد:

در این مدت همواره برای انجام تکلیف آماده تقدیم جان بوده‌ایم و این روحیه ایثارگری و شهادت طلبی هیچگاه تعطیل نبوده است. همیشه ما با این نبرد مواجه هستیم و همواره سربلند بوده‌ایم. ما با تمام معنا، اخلاص و صدق پای کار انقلاب اسلامی آماده بوده‌ایم و اگر لازم شد جان ناقابل خود را فدای آرمان‌های والای انقلاب می‌کنیم و پروردگار هم وعده یاری داده است.

وی با بیان اینکه هشت سال از جنگ یمن می‌گذرد ابرازکرد:

همان‌ رویه‌ای که در دفاع مقدس داشتیم امروز در یمن، لبنان، فلسطین و سوریه برقرار شده. این قاعده الهی است که در قرآن به آن اشاره شده و وعده خدا حق است. ما باید به تکالیفمان عمل کنیم تا از عنایت خدا بهره‌مند شویم و در قله قرار بگیریم.

نسخه PDF نسخه چاپی ارسال به دوستان