رأی دادن ملت یعنی امام زمان هست | اسپادانا خبر
 
 
پنجشنبه، 7 تير 1403 - 3:51

رأی دادن ملت یعنی امام زمان هست

شماره: 25738
Aa Aa

امام زمان (عج) برای اجرای عدالت می‌آید و یکی از معانی رأی دادن ملت ایران این است که امام زمان (عج) هست، زنده هست و می‌آید؛ جهانیان چه چیزی را انکار می‌کنید؟ وعده الهی را انکار می‌کنید؟ این حکومت می‌خواهد زمینه ساز ظهور امام زمان (عج) باشد.

لطف‌الله دژکام نماینده ولی فقیه در استان فارس؛
رأی دادن ملت یعنی امام زمان هست

لطف‌الله دژکام نماینده ولی فقیه در استان فارس در خطبه‌های نمازجمعه شیراز اظهار کرد:

باید به این مهم پرداخته شود که راه حل مشکلات مردم چیست.

به گزارش اسپادانا خبر، او گفت:

اصلاح ساختار بودجه، رفع مشکلات صندوق بازنشستگی، توزیع عادلانه درآمد، ارتقای تولید محصولات کشاورزی، رشد تولید، توسعه مسکن، اقتصاد دریا محور، ارتقا نظام سلامت، ارتقا فرهنگ عمومی، حل مشکل خانواده و جمعیت، پیشبرد اهداف در حوزه صنایع دستی، گردشگری و میراث فرهنگی، ارتقای نظام آموزشی و نظام علمی، فناوری و پژوهشی و اصلاح نظام اداری تیتر سرفصل‌های برنامه هفتم هستند که باید از سوی کاندیداها مورد توجه قرار بگیرد. این ذهنیت را که تازه می خواهیم فکر کنیم که باید چه کار کنیم را می‌بایست کنار بگذاریم، در شرایط کنونی حاصل چندین دهه تفکر علما و فرهیختگان جمع شده و یکی از میان مردم باید پیدا شود و این ایده‌ها را اجرایی کند. امیدواریم بهترینی که بتواند در این مسیر خدمت کند انتخاب و منشا خدمت شود.

دژکام گفت:

برخی در مناظره‌ها دنبال این هستند که چه کسی لم کار را برای اجرایی شدن برنامه‌ها بلد است، سرفصل‌های برنامه هفتم مشخص شده و باید به آن عمل شود.

او از همه مردم فارس دعوت کرد که حضور حداکثری در این رویداد داشته باشند:

رأی دادن ایرانی‌ها یعنی ملت ایران می‌خواهند دوباره پرچم‌ عدالت را بلند کنند؛ حضور قوی و حداکثری ملت ایران در انتخابات یعنی ما معتقدیم با وجود همه ظلم استکبار، فطرت بشر با عشق به عدالت آفریده شده است. امام زمان (عج) برای اجرای عدالت می‌آید و یکی از معانی رأی دادن ملت ایران این است که امام زمان (عج) هست، زنده هست و می‌آید؛ جهانیان چه چیزی را انکار می‌کنید؟ وعده الهی را انکار می‌کنید؟ این وعده خداست که امام زمان (عج) برای اجرای عدالت می‌آید. رأی دادن من و شما رای دادن به عقیده‌ای است که در قانون اساسی نوشته شده. این حکومت می‌خواهد زمینه ساز ظهور امام زمان (عج) باشد؛ رأی دادن قدم اول است و در گام دوم باید بین شش نفری که صلاحیت آنها برای حضور در انتخابات تأیید شده بگردیم و ببینم رویکرد کدامیک از آنها به عدالت نزدیکتر است و عادل را به میدان بفرستیم؛ عدالت شرط مهم این انتخاب است. در این انتخاب باید عادل را پیدا کنیم، کسی که بتواند دستورات و قوانین خوب مصوب شده را اجرا کند، امروز برنامه هفتم برای پنج سال آینده مصوب شده، این قانون دارد سامان می‌یابد و قانون برای آن است که رییس جمهور بداند باید چه کند و مردم از او چه مطالبه‌ای داشته باشند.

امام جمعه شیراز ادامه داد:

اگر امروز در جهان اسلام جبهه مقاومتی وجود دارد، درس این مقاومت را امیرالمومنین علی (ع) به ما داده است؛ جبهه مقاومت زیر پرچم علی (ع) جبهه مقاومت شده است.

وی بر ضرورت عادل بودن اداره‌کنندگان کشور تأکید کرد و گفت:

ایران و جهان اسلام نیز افتخار می‌کند که زیر پرچم این مرد الهی است، او شیر خداست که عدالت را برای بشریت به نمایش گذاشت.

نسخه PDF نسخه چاپی ارسال به دوستان