رئیس دفتر رهبر انقلاب، فضای مجازی را شیطان مجسم خواند | اسپادانا خبر
 
 
شنبه، 29 ارديبهشت 1403 - 11:52

رئیس دفتر رهبر انقلاب، فضای مجازی را شیطان مجسم خواند

شماره: 8794
Aa Aa

محمدی گلپایگانی خطاب به خانواده ها گفته با شرکت در نماز جمعه فرزندانتان بیمه و ضد ضربه شده و اگر به دریا بزنند پایشان خیس نمی‌شود.

در مراسم استقبال از نماینده ولی‌فقیه در استان لرستان؛
رئیس دفتر رهبر انقلاب، فضای مجازی را شیطان مجسم خواند

محمدی گلپایگانی در مراسم استقبال از نماینده ولی‌فقیه در استان لرستان با اشاره به جهالت مردم در دوران قبل از بعثت پیامبر اکرم(ص) و زنده به گور کردن دختران در آن دوران اظهار کرد: اسلام در تعلیمات خود بزرگ‌ترین خدمت را به نسوان کرده است.

مسئول دفتر رهبری با بیان اینکه یک سوره به نام نساء در قرآن داریم که نشان از اهمیت زنان در اسلام است، تصریح کرد: امروز در جهان به اصطلاح متمدن غرب، زن‌ها تنها آلت دست شهوت‌رانی مردانشان هستند اما اسلام اجازه نمی‌دهد زن را تحقیر کرده و بین زنان و مردان تبعیض باشد.

به گزارش اسپادانا خبر و به نقل از ایسنا، وی با اشاره به این‌که الگوی زنان ما فاطمه زهرا(س) است، بیان کرد:

فضای مجازی خطرناکی که امروز قابل دسترس است شیطان مجسم بوده و فساد، فحشا و گناه را در خانه‌ها به ارمغان می‌آورد، بنابراین پدران و مادران باید مواظب فرزندان خود باشند با که می‌نشینند و نشست و برخواست آن‌ها با کیست و باید با فرزندانتان رفیق باشید.

گلپایگانی با اشاره به اقامه ۹۰۰ نمازجمعه در سطح شهرهای کشور ادامه داد: اگر می‌خواهید فرزندانتان بیمه و ضد ضربه شوند و خطرات بر آن‌ها اثر نکند پادزهرش شرکت در این مجالس است. با این کار آن‌ها بیمه شده و اگر به دریا بزنند پایشان خیس نمی‌شود.

مسئول دفتر مقام معظم رهبری با اشاره به این‌که انسان باید نصیحت‌پذیر باشد، عنوان کرد: اگر کسی از روی خیرخواهی نصیحتی کرد بدش نیاید، مخصوصاً از بزرگ‌ترها و افرادی که به صادقی و درستی معروف هستند.

 

نسخه PDF نسخه چاپی ارسال به دوستان