راهبرد انتخاباتی سپاه دعوت به مشارکت حداکثری است | اسپادانا خبر
 
 
شنبه، 9 تير 1403 - 21:42

راهبرد انتخاباتی سپاه دعوت به مشارکت حداکثری است

شماره: 25772
Aa Aa

سپاه حمایت از نامزدی خاص را ممنوع و مذموم می‌داند و هر شخصی مورد اعتماد و رای مردم قرار گیرد مورد حمایت، همراهی و همکاری سپاه خواهد بود.

رمضان شریف سخنگوی سپاه پاسداران اعلام کرد؛
راهبرد انتخاباتی سپاه دعوت به مشارکت حداکثری است

رمضان شریف سخنگو و مسئول روابط عمومی کل سپاه پاسداران اظهار کرد:

رهنمود‌ها و توصیه‌های حکیمانه رهبر عظیم‌الشأن انقلاب اسلامی به عنوان منشور انتخاباتی کشور بایستی نصب العین آحاد ملت و به ویژه تمامی نامزد‌ها و جریان‌های سیاسی قرار گیرد تا به فضل الهی انتخابات هشتم تیر ماه به صحنه عزت و حماسه تبدیل شود.

به گزارش اسپادانا خبر و به نقل از فارس، وی افزود:

روشنگری و بیان معیار‌ها و ملاک‌های ترسیم شده در بیانات رهبر حکیم و فزانه انقلاب در ۱۴ خرداد ماه و عید غدیر می‌تواند مسیر تحقق انتظارات معظم‌له و سربلندی ملت ایران در آزمون بزرگ تاریخی دیگری را هموار سازد. اردوگاه ضد انقلاب و دشمنان ملت ایران صحنه‌های پرشور متکثر و رقابتی انتخابات را نقطه شکست و فروپاشی آمال و آرزو‌های خود می‌داند لذا با استفاده از هر ابزار و روشی در صدد جلوگیری از حضور شکوهمند مردم پای صندوق‌های رای است تا در تبلیغات شیطانی خود انسداد سیاسی و قهر ملت با صندوق رای را القا نماید و تولیدات و برون داد‌های رسانه‌ای این روز‌های آنان نیز این اقدام را تصدیق می‌کند.

سخنگوی سپاه گفت:
فرامین امامین انقلاب برای فرماندهان و کارکنان سپاه حجت شرعی و وظیفه قانونی است و در حوزه انتخابات دلالت بر عدم حمایت از اشخاص و جناح‌های سیاسی دارد در واقع هرگونه ورود له و یا علیه نامزد‌های انتخاباتی با منع شرعی و قانونی روبرو است. در انتخابات ریاست جمهوری هر شخصی مورد اعتماد و رای مردم قرار گیرد مورد حمایت، همراهی و همکاری سپاه خواهد بود و این راهبرد در دولت‌های گذشته با گرایش‌های مختلف و رایج سیاسی کشور دستور کار این نهاد قرار داشته است و بر این اساس مدد رساندن ظرفیت‌ها و توانمندی‌های سپاه برای کمک به دولت‌ها در دستیابی به اهداف بزرگ انقلاب اسلامی و ملت سربلند ایران را رسالت دائمی و غفلت ناپذیر خود می‌دانیم.

شریف با بیان اینکه سپاه در صحنه انتخابات حمایت از نامزدی خاص را ممنوع و مذموم می‌داند تصریح کرد:

به فضل الهی برخلاف خواسته‌های شوم دشمن و تبلیغات مسموم رسانه‌های وابسته به امپریالیسم و صهیونیسم ملت ایران با شور، شعور و حضور حداکثری خود در انتخابات ۸ تیر ماه، حماسه بزرگ و مکمل حماسه بدرقه شهید رئیسی و شهدای خدمت را خلق و با مایوس کردن دشمنان خناس و خبیث روزی ماندگار در تاریخ انقلاب و ایران عزیز رقم خواهد خورد.

نسخه PDF نسخه چاپی ارسال به دوستان