راهپیمایی ۲۲ بهمن بستر ساز حکومت امام زمان است | اسپادانا خبر
 
 
شنبه، 1 ارديبهشت 1403 - 0:48

راهپیمایی ۲۲ بهمن بستر ساز حکومت امام زمان است

شماره: 21243
Aa Aa

محمد سعیدی خطیب جمعه قم گفته انقلاب اسلامی مرزهای فرهنگی و فکری را درنوردیده و به مثابه یک ابرقدرت نظام سکولار رو به چالش کشیده است.

با حرکت پشت سر رهبری همه مشکلات برطرف می‌شود؛
راهپیمایی ۲۲ بهمن بستر ساز حکومت امام زمان است

 سید محمد سعیدی، خطیب جمعه قم در خطبه‌های نماز جمعه این شهرستان اظهار داشت:

روز ۲۲ بهمن روز رهایی ایران از زیر یوق ستم‌ها و حرکت به سمت ارزش‌های الهی و حرکت به سمت تمدن اسلامی و بستر سازی حکومت جهانی حضرت مهدی (عج) است.

به گزارش اسپادانا خبر، سعیدی عنوان داشت:

حضور در راهپیمایی ۲۲ بهمن عمل صالح و اقتدار آفرین و نشانه جهاد و حضور ملت ایران در صحنه و دفاع از ولایت و تجدید بیعت با امام و شهدا و رهبر معظم انقلاب حضرت آیت الله العظمی امام خامنه ای است. باید این پیام وحدت را به طور صریح به دشمنان برسانیم که تلاش او برای از بین بردن اتحاد ملی بی نتیجه بوده است. دشمنان ملت ایران بدانند که نمی‌توانند مردم را از هم و مردم را از نظام جدا کنند و مردم را به جنگ با یکدیگر وادار کنند.

خطیب جمعه قم ادامه داد:

هدف دشمن به زانو درآوردن انقلاب و نظام جمهوری اسلامی است و راهبرد دشمن ایجاد اختلاف و ایجاد بی اعتمادی در بین مردم است. ۴۴ سال است دشمن بیهوده و کینه توزانه بر این طبل می‌زنند و هربار با شکست مفتضحانه روبه‌رو می‌شود و به حول قوه الهی، آرزوهایش را به گور خواهد برد.

وی گفت:

انقلاب اسلامی الحمدالله مرزهای فرهنگی و فکری را درنوردیده و در عرصه بین‌الملل به مثابه یک ابرقدرت در برابر لیبرال دموکراسی و نظام سرمایه داری به پیش ایستاده الحاد و تباهی فکری نظام سکولار رو به چالش کشیده است. انقلاب اسلامی تمدنی برای نجات انسان معاصر بر پایه ایمان و عمل در مقیاس جهانی و نیز پافشاری بر باورها و ارزش‌های اخلاقی و انسانی در گستره جهانی پدید آورده است. این قرن به برکت انقلاب اسلامی و ملت مقاوم و صبور و شکور ایران قرن ولایت محمد و آل محمد (ص) است.

خطیب جمعه قم عنوان داشت:

با حرکت پشت سر رهبری به حول و قوه الهی در سایه عمل به توصیه‌های ایشان همه مشکلات برطرف می‌شود.

نسخه PDF نسخه چاپی ارسال به دوستان