ردصلاحیت برخی افراد امید آفرین است | اسپادانا خبر
 
 
يكشنبه، 9 ارديبهشت 1403 - 14:36

ردصلاحیت برخی افراد امید آفرین است

شماره: 24499
Aa Aa

او با بیان این که تأیید نشدن برخی افراد شور انتخاباتی ایجاد می‌کند گفته کرسی‌های مهم نباید در اختیار افراد کم ظرفیت و مقام پرست قرار گیرد.

حسینی همدانی نماینده ولی فقیه در استان البرز؛
ردصلاحیت برخی افراد امید آفرین است

سید محمدمهدی حسینی همدانی نماینده ولی فقیه در استان البرز در خطبه‌های نماز جمعه کرج گفت:

  نسل جوان ما باید بداند انقلاب نعمتی است که نور امید را در دل‌های مستضعفان جهان روشن و مقدمات تحقق وعده‌های الهی و حکومت مهدوی را فراهم کرده است.

به گزارش اسپادانا خبر، حسینی همدانی گفت:

ریشه انقلاب ما تعالیم قرآن کریم و مکتب اهل بیت (ع) بود؛ قرآن همواره نسبت به حضور جریان باطل در مقابل جریان حق به ما هشدار و آموزش داده که جبهه حق در این زمینه چگونه باید عمل کند و ما با بهره مندی از قرآن کریم سیاست‌های رفتاری خود را با دشمنان و بیگانگان تنظیم و عمل می‌کنیم.

امام جمعه کرج اظهار کرد:

در این برهه زمانی یکی از مصادیق مهمی که موجب عصبانیت دشمنان انقلاب می‌شود، حضور پرشور در انتخابات اسفند ماه بوده و این کار امری جامع است.این امر جامع هم در مشارکت مردم در انتخابات تأثیرگذار است و هم دشمن را عصبانی می‌کند. جریان و عده‌ای دوست دارند بر اساس چیزی که اتاق‌های فکر بیگانگان برای آنها ترسیم کرده‌اند مشارکت حداکثری صورت نگیرد و با طرح دوقطبی مانند رأی دادن و رأی ندادن انتخابات را بی رونق کنند. نباید در دام دوقطبی‌های کاذبی که بیگانگان و برخی جریان‌ها به راه می‌اندازند بیفتیم. استکبار جهانی به خصوص آمریکای خبیث در این سال‌ها همواره تلاش کرده با جنگ سخت و نرم امنیت کشور را بهم بریزد و در روزهای آینده نیز تلاش می‌کند با تهدیدهای سنگین حضوری حداکثری مردم را کمرنگ کنند بنابراین مواظب باشید در جبهه دشمن قرار نگیرید و در زمین او بازی نکنید.

نماینده ولی فقیه در استان البرز اضافه کرد:

 گاهی عده‌ای اتهاماتی را به دستگاه نظارتی وارد می‌کنند تا مردم را مأیوس کنند که این کار در زمین دشمن بازی کردن است در حالی که آنها که سال‌ها مسؤولیت در اختیارشان بود در طول چندین سال اقتصاد کشور را از بین بردند و مسائل مختلفی را برای کشور ایجاد کردند. حرف‌های آنها دشمن پسند است، مواظب باشید در مسیر دشمن حرکت نکنید.عده‌ای نیز القا می‌کنند که اگر فلان شخص یا جریان تأیید نشود مشارکت در انتخابات کاهش می‌یابد در صورتی که بر خلاف تصور آنها تأیید نشدن برخی افراد امید آفرین است و شور انتخاباتی ایجاد می‌کند زیرا مردم اطمینان حاصل می‌کنند که دستگاه‌های مربوطه به قانون عمل کرده‌اند و با کسی تعارف ندارند. همه در هر جایگاهی که هستیم مراقب باشید در نحوه سخن گفتن و عمل کردن مردم را مأیوس نکنیم بلکه با بیان دستاوردها و پیروزی‌ها، آنها را به حضور حداکثری و پرشور تشویق کنیم. افرادی که وارد عرصه تبلیغات می‌شوند نیز مواظب باشند ارزش‌های اسلامی و انقلابی را رعایت و احترام سایر کاندیداها را حفظ کنند. کاندیداها برای اثبات خود دیگران را تخریب نکنند و خدا و خدمت به مردم را سرلوحه خود قرار دهند و در مسیر قانون حرکت کنند. مردم هم زندگی شخصی، گذشته و موضع گیری کاندیداها را در مواقع حساس بررسی کنند. باید افرادی در تراز انقلاب انتخاب شوند تا موجبات یاس و کوری دشمن را فراهم کنند.

او عنوان کرد:

این کرسی‌های مهمی که با ریخته شدن خون انسان‌های مظلوم به دست آمده را نباید در اختیار افراد کم ظرفیت و مقام پرست قرار داد. دشمنان در تلاش هستند که انتخابات کمرنگ شود اما فراموش نکنیم که انتخابات پرشور با مشارکت همه جریان‌های معتقد به نظام و انقلاب، امنیت ملی را تقویت می‌کند.هر کس غیر از این بگوید و عمل کند، نه تنها دوستدار ملت و کشور نیست بلکه خائن به ملت و دین است.

 

نسخه PDF نسخه چاپی ارسال به دوستان