رهبری فرمودند صدبرابر شوید | اسپادانا خبر
 
 
پنجشنبه، 30 فروردين 1403 - 21:48

رهبری فرمودند صدبرابر شوید

شماره: 21954
Aa Aa

در کل برجسته‌ترین شخصیت های جهان ثلث خصوصیات رهبر ما پیدا نمی شود| بخش عظیمی از اطلاعاتی که از دشمن به دست ما می رسد با شگرد خودمان است؛ مأمور دشمن پیام ما را درک می کند و خودش می آید می گوید که چنین خبری هست.

محمدرضا نقدی، معاون هماهنگ کننده سپاه پاسداران؛
رهبری فرمودند صدبرابر شوید

محمدرضا نقدی، معاون هماهنگ کننده سپاه پاسداران در برنامه تلویزیونی صف اول گفت:

رهبر معظم انقلاب در مجمع عالی سپاه سال ۹۸ قبل از کرونا فرمودند که شما باید صدبرابر شوید.

به گزارش اسپادانا خبر، او ادامه داد:

امروز ما می توانیم خودمان را با قدرت های بزرگ دفاعی و نظامی دنیا مقایسه کنیم.

وی گفت:

ملت ایران در طول تاریخ بی نظیرند و شهادت می دهم که مردم ما حتی بالاتر از مردم حجاز در عهد رسول الله،هستند. امروز بیشتر از همیشه این مسئله ثابت می شود. شما الآن امروز در کل برجسته‌ترین شخصیت های جهان که الآن هستند در هشت میلیارد جمعیت دنیا، برجسته ترینش را پیدا کنید بعد بیایید مقایسه کنید ببینید که پنجاه درصد، نصف خصوصیات، ثلث خصوصیات رهبر ما در آن برجسته ترینش پیدا می شود؟ اصلاً چنین شخصیتی بعد در اوج زهد، پاکی و وارستگی کجا پیدا می شود؟ یعنی حتی اگر یک فردی مسلمان هم، شیعه هم نباشد، عاقل باشد از یک دین دیگر بخواهد یک رهبر و فردی را به عنوان پیشوای خود انتخاب کند باید ایشان را انتخاب کند. کدام دوره تاریخی ما چنین نفوذی در دنیا داشتیم یا چه کشوری چنین نفوذی داشته؟ الآن خود کشورهای غربی ارتش هایشان حاضر نیستند برای پرچم خودشان فداکاری کنند ولی امروز شما می بینید انقلاب اسلامی چنین نفوذی را پیدا کرده که شما هر جای دنیا بروید آدم هایی که حاضر می شوند برای پرچم جمهوری اسلامی شهید بشوند حضور دارند.

نقدی اظهار داشت:

ما اطلاعات عمیقی از عمق به کلی سری ترین نهادها و سازمان های دشمن داریم اما این بخش اعظمش از طریق بیداری است یعنی مأمور دشمن که در عمق تشکیلات آنها هست حقانیت ما را می فهمد و پیام ما را درک می کند و خودش می آید می گوید که چنین خبری هست. بخش عظیمی از اطلاعاتی که از دشمن به دست ما می رسد بیشتر از این که از راه های تخصصی و فنی اطلاعاتی باشد، از این راه است، با شگرد خودمان است. با موج بیدارگری که انقلاب اسلامی در دنیا عدالتخواهی به راه انداخته، فطرت انسان ها عدالت خواه است. آن از عمق پنتاگون هم ممکن است بیاید بگوید که این خبر را داشته باشید، آنها بعضی وقت ها شگفت زده می شوند که چطور ایرانی ها فهمیدند؟ هر چه ضدجاسوسی شان را جستجو می کنند رد پای جاسوسی نمی بینند ولی غافل از این که خیلی از افرادشان اعتقاداً آمدند همکاری می کنند البته گاهی اوقات در رسانه های خودشان منتشر می کنند که فلان وزیر رژیم صهیونیستی یا راننده فلان مقام بلندپایه آمده اطلاعات در اختیار جمهوری اسلامی قرار داده.

او گفت:

هیچ انقلابی به چهل سالگی و سی سالگی حتی نرسیده. انقلاب های بزرگ مثلاً انقلاب کمونیستی در شوروی پنج سالگی خودش تحویل یک دیکتاتور خشن که الآن به عنوان یک ضرب المثل دیکتاتوری و جنایت در دنیا شناخته می شود به اسم استالین شد یعنی به زودی تمام آرمان هایش نابود شد، خیلی زود ولی ما اگر توانستیم چهل و چهار سال ادامه دهیم این بوده که مردم مان ننشستند در خانه. آمدند در نهادهایی که به اسم سپاه و بسیج است خود مردم حضور دارند، ادامه دادند حضورشان را تا امروز در همه عرصه ها.

نسخه PDF نسخه چاپی ارسال به دوستان