ریشه هر مشکلی توطئه های دشمن و عناصر نفوذی است | اسپادانا خبر
 
 
شنبه، 15 ارديبهشت 1403 - 18:58

ریشه هر مشکلی توطئه های دشمن و عناصر نفوذی است

شماره: 24538
Aa Aa

او گفته خداوند را شاکریم که در عصر و دوران ما نعمت ولایت را به ما عنایت فرمود و باید با خدمت به مردم وظیفه خود را به این انقلاب ادا کنیم.

محمدجعفر منتظری، رئیس دیوان عالی کشور؛
ریشه هر مشکلی توطئه های دشمن و عناصر نفوذی است

محمدجعفر منتظری، رئیس دیوان عالی کشور  در جلسه هیأت عمومی اظهار داشت:

وقوع انقلاب اسلامی ایران با این کیفیت و ابعاد در 14 قرن بعد از ظهور اسلام در دنیا بی سابقه بود. 

به گزارش اسپادانا خبر و به نقل از فارس، منتظری افزود:

انقلاب اسلامی ایران مبتنی بر معارف دینی و هدایت های الهی است که سرچشمه آن همان ولایتی است که خداوند به وسیله پیامبر (ص) به امت اسلامی عرضه داشت، ولایتی که خداوند در قرآن کریم از آن به عنوان اتمام نعمت یاد کرده است. انقلاب اسلامی ایران زمینه را برای پیشرفت کشور در همه عرصه ها فراهم کرد، افتخاراتی را که امروز در عرصه علم و دانش شاهدیم ثمره انقلاب و خون شهداست و مشکلاتی که وجود دارد به دلیل عملکرد ناصحیح برخی کارگزاران است. در طول گذشت بیش از 4 دهه از انقلاب اسلامی دشمن از هیچ شرارتی علیه انقلاب کوتاهی نکرده به طوری که ریشه هر مشکلی که در کشور به وجود آمده به توطئه دشمنان باز می‌گردد که از همان ابتدا در تلاش بودند از طریق عناصر نفوذی و توطئه مسیر انقلاب را ببندند. توطئه های دشمن با بصیرت امام راحل و هدایت های مقام معظم رهبری و حضور تمام قد مردم مؤمن و فهیم در صحنه های مختلف خنثی شد.

او بیان اینکه باید قدردان این نعمت بود تصریح کرد:

خداوند را شاکریم که در عصر و دوران ما نعمت ولایت را به ما عنایت فرمود و باید با خدمت به مردم عزیز که از ابتدای انقلاب اسلامی پای انقلاب، ولایت فقیه و مقاومت ایستادند وظیفه خود را به این انقلاب ادا کنیم.

نسخه PDF نسخه چاپی ارسال به دوستان