سپاه با قدرت ادامه خواهد داد | اسپادانا خبر
 
 
جمعه، 7 ارديبهشت 1403 - 20:25

سپاه با قدرت ادامه خواهد داد

شماره: 20941
Aa Aa

اینستاگرام و واتساپ باید به ما تعهداتی بدهند وگرنه فیلتر خاصی نداریم| اینکه عده‌ای در غرب بخواهند خارج از قواعد بین‌الملل یک نیروی رسمی را تروریسم بنامند نشان‌دهنده ضعف فکری، اخلاقی و سیاسی‌ است.

تغییر دبیر شورای عالی امنیت ملی شایعه است؛
سپاه با قدرت ادامه خواهد داد

احمد وحیدی، وزیر کشور جمهوری اسلامی ایران در حاشیه جلسه هیئت دولت و در جمع خبرنگاران در واکنش به تحرکات برخی اعضای پارلمان اروپا برای قرار دادن نام سپاه در فهرست گروههای تروریستی گفت:

این طرح هیچ نگرانی ندارد و سپاه با قدرت به راه خود ادامه خواهد داد.

به گزارش اسپادانا خبر و به نقل از ایرنا، او اظهار داشت:

اینکه عده‌ای در غرب بخواهند کاری خارج از قواعد بین‌الملل انجام بدهند و یک نیروی رسمی را تروریسم بنامند نشان‌دهنده ضعف فکری، اخلاقی و سیاسی‌شان است. آنها فکر می‌کنند می‌توانند سپاه را که در دل مردم جا دارد و به مردم خدمت می کند، تضعیف کنند. سپاه مهمترین نیروی ضد تروریست است و در راس آن شهید سلیمانی عزیز نماد جهانی مبارزه با تروریسم قرار دارد. این نیرو بیشترین مبارزه با تروریسم داشته اما از سوی جریان‌هایی که از تروریسم حمایت می‌کنند، تهدید می‌شود؛ رژیم صهیونیستی، تروریسم دولتی است و آمریکا نیز آشکارا سردار سلیمانی را ترور کرد. همه کسانی که در منطقه هستند خودشان را مدیون تلاش‌های سپاه و سردار شهید سلیمانی می‌دانند.

وحیدی گفت:

دو سکوی اینستاگرام و واتساپ باید به ما تعهداتی بدهند و زمانی که آن تعهدات را بدهند جمهوری اسلامی تصمیم‌گیری خواهد کرد. بر اساس گزارشی که وزارت ارتباطات به ما داده آنها هنوز به ما تعهد نداده‌اند وگرنه فیلتر خاصی نداریم.

او همچنین تغییر دبیر شورای عالی امنیت ملی را شایعه خواند.

نسخه PDF نسخه چاپی ارسال به دوستان