سپاه به مقرهای کومله در کردستان عراق حمله کرد | اسپادانا خبر
 
 
جمعه، 7 ارديبهشت 1403 - 8:00

سپاه به مقرهای کومله در کردستان عراق حمله کرد

شماره: 20242
Aa Aa

سپاه می گوید به مقرها و مراکز توطئه، استقرار، آموزش و سازماندهی گروهک‌های تروریستی تجزیه‌طلب ضد ایرانی خسارت‌های سنگینی وارد کرده است.

در «کویسنجق»، منطقه «جیژنیکا» و سلیمانیه در اربیل؛
سپاه به مقرهای کومله در کردستان عراق حمله کرد

«کویسنجق» و منطقه «جیژنیکا» در اربیل کردستان عراق و سلیمانیه هدف حملات موشکس و پهپادی سپاه پاسداران قرار گرفت.

به گزارش اسپادانا خبر، مقرهای کومله در کویسنجق با ۴ موشک هدف قرار گرفته است.

آژیرهای کنسولگری آمریکا نیز در حمله پهپادی به منطقه «جیژنیکا» نزدیک شهر اربیل به صدا در آمد.

حمله موشکی به مراکز کومله در «زرگویر» نزدیک سلیمانیه اقلیم کردستان عراق انجام شده و قلعه حزب دموکرات شاخه ایران در کویسنجق نیز هدف حملات موشکی قرار گرفته و منهدم شده است.

حملات پهپادی همچنین مقرهای کومله در زرگویز و باناکوره نزدیک سلیمانیه و نیز اردوگاه حزب دموکرات شاخه ایران در نزدیک روستای بهارکا را هدف قرار داده است. پایگاه‌های آمریکایی در استان اربیل اقلیم کردستان به حالت آماده باش کامل درآمده و آژیرهای ممتد از کنسولگری آن به گوش می‌رسد.

همزمان با این حملات جنگنده‌های ارتش عراق مقرهای تروریست‌های داعش را در نزدیک روستای «الجهماویه» در اطراف رشته کوه «جبل حمرین» در جنوب «حویجه» هدف قرار دادند.

  •  

روابط عمومی نیروی زمینی سپاه در اطلاعیه ای از آغاز دور جدید حملات موشکی و پهپادی قرارگاه حمزه سیدالشهدا علیه السلام به مقرهای باقی‌مانده تروریست‌های تجزیه‌طلب ضد ایرانی در مناطقی از اقلیم شمال عراق خبر داد.

در این اطلاعیه آمده است:

بسم‌الله‌الرحمن‌الرحیم
در ادامه انهدام مقرها و مراکز توطئه، استقرار، آموزش و سازماندهی گروهک‌های تروریستی تجزیه‌طلب ضد ایرانی در اقلیم شمال عراق، برخی از مقرهای باقی مانده مزدوران استکبار جهانی از ساعات اولیه بامداد امروز (دوشنبه) هدف دور جدید حملات موشکی و پهپادی قرارگاه حمزه سیدالشهدا علیه السلام نیروی زمینی سپاه قرار گرفتند. طی این حملات که در مناطقی در عمق اقلیم شمال عراق از جمله جژنیکان، زرگوئیز و کوی سنجق انجام  گرفت ضمن انهدام اهداف مورد نظر ضربات و خسارت‌های سنگینی به تروریست‌ها وارد آمد.

روابط عمومی نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی

نسخه PDF نسخه چاپی ارسال به دوستان