عمدی بودن برخی از آتش سوزهای اخیر ایران تایید شد | اسپادانا خبر
 
 
شنبه، 29 ارديبهشت 1403 - 11:54

عمدی بودن برخی از آتش سوزهای اخیر ایران تایید شد

شماره: 10233
Aa Aa

حسین اشتری در مورد ورود پلیس به بازار مسکن ایران گفته وظیفه ذاتی پلیس امنیت اقتصادی این است که با مفاسد اقتصادی برخورد کند.

با اعلام فرمانده ناجا ایران؛
عمدی بودن برخی از آتش سوزهای اخیر ایران تایید شد

حسین اشتری، فرمانده ناجا ایران در حاشیه رزمایش ارتقای توان و تحرک عملیاتی پلیس راهور ناجا در پاسخ به پرسشی در مورد آتش‌سوزی در جنگل‌ها گفت:‌

نیروی انتظامی و دستگاه‌های مسئول در این حوزه حضور پیدا کردند و اقدامات خوبی هم صورت گرفت. در مورد حریق‌ها هم بخشی به صورت غیرعمد بوده و البته بعضی هم عمدی هم بود که در این خصوص تعدادی شناسایی و دستگیر شدند و ان‌شاالله نتایج اقدامات به مردم اعلام می‌شود.

به گزارش اسپادانا خبر و به نقل از ایسنا، فرمانده ناجا در مورد ورود پلیس به بازار مسکن نیز گفت:‌

وظیفه ذاتی پلیس امنیت اقتصادی این است که با مفاسد اقتصادی برخورد کند و در جایی که ما متوجه آسیبی شویم اگر فسادی را ببینیم حتما با هماهنگی دستگاه قضایی برخورد خواهد شد. چند کیس بزرگ هم داریم که در حال رسیدگی است و جزئیات آن اطلاع‌رسانی خواهد شد.

اشتری در مورد سفر رفتن مردم گفت:‌ مردم به مصوبات ستادملی مقابله با کرونا توجه داشته باشند و بدانند این موضوعات و مصوبات برای سلامتی خود و خانواده‌هایشان هست. مردم توجه کنند به توصیه‌ها و هشدارهای پلیس و ان شاالله با رعایت مسائل ترافیکی و قانون شاهد کاهش جانباختگان هم باشیم.

وی در مورد پیش‌بینی‌اش از افزایش یا کاهش سفرها در تابستان امسال نیز گفت: به نظر می‌رسد که مردم باید بیشتر توجه کنند.

نسخه PDF نسخه چاپی ارسال به دوستان