عملیات کنونی دشمن کودتای اقتصادی است | اسپادانا خبر
 
 
جمعه، 10 فروردين 1403 - 20:19

عملیات کنونی دشمن کودتای اقتصادی است

شماره: 21395
Aa Aa

تهدید برای تحریک بیشتر ایران، گشودن پرونده‌های موشکی، پهپادی و حقوق بشری و راه انداختن کمپین و تجمع در خارج و شبکه مجازی حاکی از این کودتا است.

مگر می‌شود هر روز خودرو، دلار و طلا قیمتش بالا برود؟
عملیات کنونی دشمن کودتای اقتصادی است

سیدمحمدعلی آل‌هاشم، نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی در خطبه‌های نماز جمعه تبریز اظهار کرد:

در بازی جدید آژانس یکی از خبرگزاری‌ها مدعی شده است که بازرسان مقادیری اورانیوم با خلوص ۸۴ درصد در تاسیسات غنی‌سازی ایران یافته‌اند که تنها ۶ درصد با درجه تسلیحاتی فاصله دارد.

به گزارش اسپادانا خبر و به نقل از فارس، وی ادامه داد:

همچنین سه هفته پیش بازرسان سازمان بین‌المللی آژانس در یک بازرسی سرزده از تاسیسات غنی‌سازی هسته‌ای فردو مدعی شده‌اند که یک تغییر اعلام نشده یافته‌اند یعنی میان دو آبشار سانتریفیوژ برای غنی‌سازی ۶۰ درصدی اتصالات مشاهده شده که برای غنی‌سازی در سطح بالا انجام می‌گیرد. همه این ادعاها در کنار اتهامات سخیف ضد ایرانی در نشست مونیخ مطرح شده است و به خوبی نشان می‌دهد که اگر همه این ادعاها را در کنار هم بچینیم قطعات یک جور چین عملیات روانی در روزهای پایانی ۱۴۰۱ ساخته خواهد شد.

وی با بیان اینکه تهران بارها و بارها تاکید کرده هیچ‌گاه به سمت سلاح هسته‌ای نمی‌رود ولی با ایجاد محدودیت در میزان غنی‌سازی اورانیوم با توسعه فناوری پیشران هسته‌ای که در زیردریایی‌ها و کشتی‌های اقیانوس‌پیما مورد استفاده قرار می‌گیرد مخالف است، گفت:

تهران به غنی‌سازی بیش از ۶۰ درصد برای توسعه پیشران‌های هسته‌ای به میزانی اهمیت می‌دهد که در برجام هم مورد تاکید واقع شده بود.

او با اشاره‌ به التهابات بازار ارز و طلا و خودرو گفت:

شرایط نشان از بروز عملیات معیشت بر پایه جنگ ادراکی دارد و به حق عملیات کنونی دشمن شبیه کودتای اقتصادی است چراکه تهدید برای تحریک بیشتر ایران، گشودن پرونده‌های موشکی، پهپادی و حقوق بشری همچنین راه انداختن کمپین و تجمع در خارج و فضای رسانه‌ای و‌ شبکه مجازی حاکی از آن است اما آنچه که ما از دولت انتظار داریم این است که همانگونه که رئیس جمهور وعده داده‌اند دستگاه‌های نظارتی در وزارت صمت و بانک مرکزی بیشتر تلاش کنند چراکه مگر می‌شود هر روز خودرو و دلار و طلا قیمتش بالا برود؟ مردم در فشار هستند و ما تلاش آقایان مسوول را می‌بینیم ولی نظارت کم است از این‌رو از دستگاه‌های نظارتی درخواست داریم به این مساله یک نظارت ویژه داشته باشند.

وی با تبریک روز سپاه نیز افزود:

سپاه خود را در دفاع مقدس به خوبی نشان داد و اگر الان دشمنان از سپاه و نیروی مسلح می‌ترسند به خاطر آمادگی این نیروهاست. نقش سپاه در برچیدن طومار تجزیه طلب و‌ جنگ تحمیلی و‌ دفاع از حریم هوایی کشور، مقابله با جنگ اقتصادی و جنگ نرم دشمن نباید فراموش شود، حاج قاسم سلیمانی نباید فراموش شود.

نسخه PDF نسخه چاپی ارسال به دوستان