غربی‌ها از زن ایرانی کینه دارند | اسپادانا خبر
 
 
پنجشنبه، 9 فروردين 1403 - 22:22

غربی‌ها از زن ایرانی کینه دارند

شماره: 21772
Aa Aa

مغول‌های امروزی یعنی غربی‌ها ظاهر و تاخت و تاز متفاوتی دارند| آرمان علی‌وردی و روح‌الله عجمیان با شکنجه و با تحریک و آموزش رسانه‌ای غربی‌ها کشته شدند| غربی‌ها نسبت به زن ایرانی و رعایت حقوق آن ترحّم ندارند و اساساً دشمن حقوق بشر هستند.

رهبر انقلاب در دیدار استادان زبان و ادب پارسی و شاعران جوان؛
غربی‌ها از زن ایرانی کینه دارند

 جمعی از استادان زبان و ادب پارسی و شاعران جوان و پیشکسوت با رهبر معظم انقلاب اسلامی دیدار کردند.
به گزارش اسپادانا خبر، حضرت آیت‌الله خامنه‌ای در این دیدار با ابراز خرسندی از گسترش قلمرو شعر در کشور، شعر را رسانه‌ای تأثیرگذار و ماندگار خواندند و با اشاره به فراگیری و اهمیت بی‌بدیل شعر در دوره‌هایی از تاریخ جهان اسلام گفتند:

از ویژگی‎های ممتاز شعر فارسی، تولید سرمایه‌های معرفتی و معنوی است که تبلور آن در قله‌های شعر فارسی و اشعار حکمت‌آمیز و معرفت‌آموز شاعران برجسته‌ای همچون فردوسی، نظامی، مولوی، سعدی و حافظ است.
رهبر انقلاب با اشاره به حفظ سرمایه و جوهره شعر فارسی حتی در سخت‌ترین شرایط تاریخ ایران مانند دوره حمله و تاخت و تاز مغولان خاطرنشان کردند:

البته مغول‌های امروزی یعنی غربی‌ها ظاهر و تاخت و تاز متفاوتی دارند که علاوه بر تاریخ سیاه جنایات آنها در دوره استعمار در دوره ما نیز با تجهیز سگ هاری مثل صدام به انواع سلاح ها به‌ویژه سلاح شیمیایی برای حمله به ایران یا پس از آن به وسیله تحریم مشغول تاخت و تاز هستند.
ایشان، تحریم دارویی و ممانعت از تحویل واکسن به بهانه‌های مختلف را نمونه‌های دیگری از هجوم غربی‌ها علیه ایران برشمردند و گفتند:

آنها اگر می‌توانستند کاری کنند که ایران اسلامی و مردم آن را از مواد غذایی هم محروم کنند از این کار دریغ نمی‌کردند.
حضرت آیت‌الله خامنه‌ای بخش دیگری از هجوم متنوع بدخواهان به ایران را هجوم رسانه‌ای و استفاده آنها از هزاران رسانه برای ترویج دروغ، شایعه و انحراف دانستند و افزودند:

هدف دشمن از این تهاجم سلب نقاط قوت فکری و معارفی و تضعیف روحیه استقلال و استقامت ملی و وحدت و عمل اسلامی است.
ایشان تضعیف تدیّن زن را از دیگر نقاط آماج علیه ایران برشمردند و با اشاره به نقش مؤثر زنان در پیروزی انقلاب اسلامی و مراحل پس از آن خاطرنشان کردند:

غربی‌ها نسبت به زن ایرانی و رعایت حقوق آن ترحّم ندارند بلکه از زن ایرانی کینه دارند و به دروغ خود را طرفدار آزادی و حقوق زن معرفی می‌کنند.
رهبر انقلاب با تأکید بر اینکه ادعای حقوق بشر به هیچ‌وجه به غربی‌ها نمی‌آید خاطرنشان کردند:

غربی‌ها اساساً دشمن حقوق بشر هستند و حقوق بشر آنها را همه در داعش و زنده زنده سوزاندن یا غرق کردن انسان‌ها یا در حمایت از منافقین و صدام یا در جنایات علیه غزه و فلسطین مشاهده کرده‌اند.
ایشان حمایت غرب از ترور و کشتار جوانان مؤمن در خیابان‌های تهران را مصداق دیگری از کذب بودن ادعای طرفداری از حقوق بشر خواندند و افزودند:

پاک‌ترین جوانان ما همچون آرمان علی‌وردی و روح‌الله عجمیان با شکنجه و با تحریک و آموزش رسانه‌ای غربی‌ها کشته شدند.
حضرت آیت‌الله خامنه‌ای با تأکید بر ضرورت شناخت دشمن و اهداف و شیوه‌ها و نقاط آماج آن گفتند:

شناخت ابعاد جنگ نرم دشمن برای همگان لازم اما برای فعالان فرهنگی و هنری از همه لازم‌تر است تا هم خودشان منفعل نشوند، هم دیگران را متوجه تاخت و تاز دشمن کنند.
ایشان با ابراز خرسندی از وجود شاعران پر شمارِ خوش‌قلب، مؤمن و انقلابی در کشور گفتند:

روحیه شاعر، احساسی و عاطفی است اما در مواجهه با مسائل نباید احساساتی عمل کرد بلکه باید با فکر و شناسایی درست صحنه، تکلیف خود را با استفاده از هنر ادا کرد.

 

منبع| پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری

نسخه PDF نسخه چاپی ارسال به دوستان