غزه مدفن اسرائیلی ها خواهد شد | اسپادانا خبر
 
 
يكشنبه، 16 ارديبهشت 1403 - 8:39

غزه مدفن اسرائیلی ها خواهد شد

شماره: 23828
Aa Aa

حضور تعدادی اندک از قوم صهیونیست در جغرافیای جهان اسلام هیچگونه منطقی ندارد| اسرائیلی‌ها توانایی جنگ با حماس را ندارند و زمین نقطه قوت حماس است؛ اگر زمینی جنگ کنند بلعیده خواهند شد.

حسین سلامی، فرمانده کل سپاه پاسداران؛
غزه مدفن اسرائیلی ها خواهد شد

حسین سلامی، فرمانده کل سپاه در کنگره ملی شهدای استان لرستان گفت:

حضور تعدادی اندک از قوم صهیونیست در جغرافیای جهان اسلام هیچگونه منطقی ندارد؛ نه منطق جغرافیایی، نه تاریخی و راهبردی.

به گزارش اسپادانا خبر، او ادامه داد:

هیچ منطقی جز ایجاد سر پل برای تسخیر جغرافیای عالم اسلام و ناامن کردن مناطق امت اسلامی وجود ندارد. آن‌ها به‌دنبال نامن کردن مناطق اسلامی هستند و تا زمانی که آن‌ها باشند جز شرارت و ناامنی نخواهیم دید. در جای دیگری تکفیر را پرورش دادند تا جهان اسلام را بحرانی کنند. ابتدا سراغ ما آمدند، اما با شکست سنگین و مفتضحانه بدرقه شدند اما جنگ تمام نشد و در همه صحنه‌ها با آن‌ها جنگیدیم و در تمام صحنه‌ها فرار کردند و به‌خوبی شکست خوردن را آموخته‌اند.

وی گفت:

تا صهیونیست‌ها هستند شرارت از آسمان و زمین می‌بارد.

سلامی با بیان اینکه "پیروزی‌های شگفت‌انگیز مقابل دشمنان به دست آوردیم" گفت:

ابعاد عظیم جوانان رشیدمان در دفاع مقدس و مقابل قدرت استکباری فراموش نخواهد شد و تاریخ دیگر به خود نخواهد دید این نوع ایثارگری‌ها را. با شهادت و جهاد ماندگار خواهیم ماند". دشمنان اسلام نمی‌توانند درخشش نور خداوند را ببینند؛ ۴۵ سال گذشته تاریخ ایران نشانگر این موضوع است. دشمنان امروز به‌دنبال این هستند تا مردم از دین خود دست بردارند.

فرمانده‌کل سپاه با بیان اینکه جنگ غزه تقابل جهانی بین اسلام و کفر است گفت:

ضربتی که دشمن در طوفان خورد، استثنایی، غیرمنتظره، غافلگیرکننده و قدرتمند بود؛ عکس‌العمل‌های دیوانه‌وار اسرائیل و حامیانشان نشان می‌دهد دیگر تعادل ذهنی ندارند و سرگردان شده‌اند و دستپاچه شده‌اند.

سلامی با بیان اینکه "عرصه را بر دشمنان تنگ کرده‌ایم" گفت:

چرا امروز این‌ها غوغا می‌کنند؟ اسرائیلی‌ها آرام می‌خوابیدند چون تصور می‌کردند دستگاه اطلاعاتی و ارتش مجهز با پیشرفته‌ترین سلاح‌ها از آن‌ها مراقبت می‌کند اما طوفان الاقصی همه چیز را فرو ریخت و بیش از مساحت غزه را از اسرائیلی‌ها پس گرفتند. فقط یک عملیات بیت‌المقدس ما کافی است تا اسرائیل را بشکند. امروز اسرائیل سرزمین ناآرامی‌ها و کابو‌س‌های سخت است، هر روز یک مقام اروپایی به آنجا می‌رود تا به آن‌ها تنفس مصنوعی بدهد و فکر می‌کنند آن شکست سنگین را جبران کنند.

وی با بیان اینکه "در تمام عملیات‌های زمینی تا کنون اسرائیلی‌ها شکست خورده‌اند" گفت:

آن‌ها توانایی جنگ با حماس را ندارند، زمین نقطه قوت حماس است و اگر زمینی جنگ کنند بلعیده خواهند شد و غزه مدفن آن‌ها خواهد شد. آمریکا، انگلیس، آلما‌ن و دیگر حامیان اسرائیل دست به دست هم داده‌اند تا کودکان فلسطینی را نابود کنند اما بدانید غزه استوار می‌ماند و دشمنان مانند دیگر جنگ‌ها روسیاه و شکست‌خورده منطقه را ترک خواهند کرد.

نسخه PDF نسخه چاپی ارسال به دوستان