غیر از فرزندآوری و ازدواج آسان بحران دیگری نداریم | اسپادانا خبر
 
 
پنجشنبه، 13 ارديبهشت 1403 - 21:47

غیر از فرزندآوری و ازدواج آسان بحران دیگری نداریم

شماره: 23091
Aa Aa

او گفته اقتصاد و معیشت کلان مسئله هستند و باید با کار جهادی حل و فصل شوند؛ اقتصاد مقاومتی مردم سالار نسخه شفابخش ما در جنگ اقتصادی است.

بحران جمعیت ناشی از نقشه دشمن است؛
غیر از فرزندآوری و ازدواج آسان بحران دیگری نداریم

غلامرضا سلیمانی، رئیس سازمان بسیج مستضعفین در اختتامیه رزمایش جهادگران فاطمی ۳ در اصفهان اظهار کرد:

الگوی مدیریت در نظام مقدس اسلامی الگوی خدمت صادقانه و کار جهادی است.
به گزارش اسپادانا خبر، سلیمانی افزود:
راه عبور از بحران کم آبی کار و مدیریت جهادی است. در این راستا آبرسانی به روستاها امروز توسط سازمان بسیج سازندگی در حال انجام است و بر همین اساس اگر نزولات جوی مدیریت شود می‌توان از این بحران هم عبور کرد.

وی همچنین گفت:

بحران جمعیت ناشی از نقشه دشمن است. کاهش جمعیت کشور طی یک برنامه چندین ساله متاثر از سازمان‌های بین‌المللی در ایران اجرا شد و امروز آثار منفی آن را می‌بینیم و رفع آن بازهم به دست گروه‌های جهادی و با طرح‌هایی همچون  ازدواج آسان و فرزندآوری قابل حل است. شرایطی را باید فراهم کرد که سن ازدواج کاهش پیدا کند و با تحول فرهنگی و گروه‌های جهادی این مهم ممکن خواهد شد و از سویی دیگر ساخت منازل ارزان و کم ودیعه برای زوج‌های جوان و سایر طرح‌های سازنده از دیگر برنامه‌هاست. طرح‌هایی در دو موضوع فرزندآوری و ازدواج آسان تعریف شده است. غیر از این دو مورد بحران دیگری در ایران نداریم. اقتصاد و معیشت هم‌کلان مسئله هستند که باید با کار جهادی حل و فصل شوند.

وی با بیان اینکه ایرانیان تروریسم اقتصادی نظام سلطه را فراموش نمی‌کنند گفت:

ملت ما توانست در برابر همه این فشارها مقاومت کنند و به موفقیت‌های بزرگی در بخش‌های متخلف دست یابند و اقتصاد مقاومتی مردم سالار نسخه شفابخش ما در جنگ اقتصادی است و امروز افزایش رونق و جهش اقتصادی از طریق نقش آفرینی مردم در مشاغل خرد و خانگی رخ داده است. راه حل مشکلات امروز اقتصاد مقاومتی و نه اقتصاد سرمایه داری است و تنها در یک مورد بدهی ۵۰۰ میلیارد دلار ترکیه نشان از ضعف‌های اقتصادی لیبرالیستی دارد.

وی کشور ایران را ثروتمند، گسترده و در موقعیت ژئوپلیتیک و قدرتمند عنوان کرد و افزود:

امروز در همه رویکردها باید انقلابی عمل کنیم. جنگ امروز ما اقتصادی است. دشمن ظرفیت رسانه‌ای و فرهنگی و اجتماعی هم دارد اما تمرکز او بر اقتصاد است. این رزمایش‌ها برای تحقق الگوهای دیروز در دفاع مقدس است.

برچسب ها: 
نسخه PDF نسخه چاپی ارسال به دوستان