فرمانده سپاه می گوید صهیونیست ها ناپدید خواهند شد | اسپادانا خبر
 
 
دوشنبه، 5 شهريور 1403 - 2:48

فرمانده سپاه می گوید صهیونیست ها ناپدید خواهند شد

شماره: 13229
Aa Aa

حسین سلامی در مراسم تشییع پیکر حجازی گفته شادی صهیونیست ها بسیار زودگذر است و شمشیرها در دست جوانان امت اسلام از نیام کشیده شده است.

فرمانده کل سپاه پاسداران اعلام کرد؛
فرمانده سپاه می گوید صهیونیست ها ناپدید خواهند شد

حسین سلامی، فرمانده کل سپاه در مراسم تشییع پیکر سید محمد حجازی، جانشین فرمانده نیروی قدس سپاه اظهار داشت:

سردار عزیز ما مشتاقانه به دیدار فرماندهان و رزمندگان شهید دوره‌های سخت جهاد و مقاومت پیوست و به عهد خویش با خدای بزرگ وفا کرد و امتدادی بود از شهیدان بزرگ دوران پرشکوه دفاع. او وارث اولیاء و صلحا و شهدای بزرگ است.

به گزارش اسپادانا خبر و به نقل از فارس، فرمانده کل سپاه با بیان اینکه شهید حجازی نمونه کاملی از شخصیت کسی است که نجابت و حیاء و ادب مردانه را در مکتب اسلام، تجسم می‌بخشید عنوان کرد:

او تندیس زنده تواضع، فروتنی، وقار، طمأنینه و آرامش و صدق نیت و صفای باطن و رخسار و سیمای نورانی بود. او کسی بود که دقیقا زاهد و عابد و راکع و ساجد و آمر به معروف و ناهی از منکر بود. مردی که هرگز لباس جهاد را از تن به در نکرد و منطق او منطق امیر مومنان بود که می‌گفت هرکسی لباس جهاد را از تن به در کند، خداوند بر او لباس ذلت خواهد پوشاند. او کسی بود که نهال‌های مقاومت را به مدت ده سال در سرزمین احساس و ایمان و باور ملت ایران کاشت و نیروی مقاومت بسیج محصول مجاهدت های ده ساله این فرمانده با تدبیر بود.

فرمانده کل سپاه با بیان اینکه افق‌های بلند جهاد شهید حجازی به مرزهای ایران ختم نشد گفت:

او به لبنان رفت و در آنجا نقشه قدرت حزب الله را برای شکست دادن قطعی صهیونیست ها تکمیل کرد. او به همراه برادران حزب الله شرایط را برای در هم شکستن رژیم پوسیده صهیونیستی فراهم کرد. صهیونیست‌ها او را در فهرست ترور خود قرار داده بودند و به دنبال موقعیتی بودند تا بتوانند بر این فرمانده بزرگ یورش ببرند.

وی با تاکید بر اینکه به ظاهر جایگزین کردن شخصیت های این چنین بسیار سخت است اما همیشه ما با امید به آینده روشن زندگی می‌کنیم، خاطرنشان کرد:

به صهیونیست ها هم می‌گوییم، شنیدم که شادمان‌اند. بله. وقتی امام را در کربلا شهید کردند، آل زیاد و آل مروان به فرح افتادند اما به صهیونیست‌ها می‌گوییم این شادی شما بسیار زودگذر است. شما ناپدید خواهید شد به دست امتی که شما آنها را از سرزمینشان اخراج کرده‌اید.

وی گفت:

شاد نباشید. ما راه را ادامه می دهیم و هیچکس این جبهه را ترک نخواهد کرد و سنگرها همیشه پر است از مردانی که زرهشان پشت ندارد و شمشیرها در دست جوانان امت اسلام از نیام کشیده شده است و این راه تا پایان عمر همه شیاطین عالم که در مقابل اسلام ایستاده اند ادامه خواهد یافت.

نسخه PDF نسخه چاپی ارسال به دوستان