فریبا عادل خواه از اتهام جاسوسی تبرئه شد | اسپادانا خبر
 
 
جمعه، 28 ارديبهشت 1403 - 11:21

فریبا عادل خواه از اتهام جاسوسی تبرئه شد

شماره: 9017
Aa Aa

وکیل مدافع فریبا عادل خواه گفته با توجه به تأیید دادستانی کیفرخواست با دو اتهام اجتماع و تبانی برای ارتکاب جرم و تبلیغ علیه نظام به دادگاه انقلاب می‌رود.

در جلسه رسیدگی به پرونده عادل خواه؛
فریبا عادل خواه از اتهام جاسوسی تبرئه شد

وکیل مدافع فریبا عادل خواه و رولاند مارشال گفت: خانم عادلخواه از اتهامات جاسوسی و تشویش اذهان عمومی تبرئه شد.

سعید دهقان اظهار کرد:

خانم عادل خواه علاوه بر تبرئه از اتهام جاسوسی از اتهام تشویش اذهان عمومی از طریق طرح مباحثی نظیر «مخالفت با قانون حجاب اجباری و مخالفت با قوانین تبعیض آمیز میان زن و مرد» هم تبرئه شد.

به گزارش اسپادانا خبر و به نقل از ایسنا، وی افزود: در جلسه رسیدگی به پرونده عدالت خواه که بیش از سه ساعت طول کشید، شعبه اول بازپرسی دادسرای امنیت شهید مقدس اوین پس از اخذ آخرین دفاع و همچنین دفاعیات کتبی و شفاهی در نهایت در مورد اتهامات جاسوسی و تشویش اذهان عمومی برای فریبا عادل خواه، قرار منع تعقیب صادر کرد.

دهقان تصریح کرد: با توجه به تأیید دادستانی، کیفرخواست با دو اتهام دیگر با عناوین «اجتماع و تبانی برای ارتکاب جرم» و «تبلیغ علیه نظام» به دادگاه انقلاب می‌رود.

دهقان درباره پرونده رولاند گابریل مارشال نیز گفت: جلسه بازپرسی آقای رولاند گابریل مارشال هم حدود دو ساعت به طول انجامید و پس از تصمیم قضایی بازپرس و تأیید دادستانی، کیفرخواست برای او به اتهام اجتماع و تبانی به قصد اقدام علیه امنیت ملی صادر شد و پرونده به دادگاه انقلاب می‌رود.

 

نسخه PDF نسخه چاپی ارسال به دوستان