قطعاً رژیم صهیونیستی رفتنی است | اسپادانا خبر
 
 
سه شنبه، 18 ارديبهشت 1403 - 20:04

قطعاً رژیم صهیونیستی رفتنی است

شماره: 23948
Aa Aa

امروز از همه بیشتر، جوانان و نوجوانان‌ باید احساس وظیفه کنند| کشورهای اسلامی ضرورت دارد با وحدت و مقابل این رژیم کودکش بایستند.

سید احمد محمودی در خطبه های نماز جمعه اصفهان؛
قطعاً رژیم صهیونیستی رفتنی است

سید احمد محمودی در خطبه نماز جمعه اصفهان اظهار کرد:

امیرالمومنین (ع) در اکثر نامه‌هایی که به والی‌های شهرهای مختلف نوشته‌اند ابتدا والی و در ادامه مردم شهر رو دعوت به تقوا کرده‌اند.

به گزارش اسپادانا خبر، وی با اشاره روز کتابخوانی ادامه داد:

رهبر معظم انقلاب اسلامی همواره بر ضرورت کتابخوانی تاکید کردند، ایشان در رابطه با کتاب می‌فرمایند کتابخوانی و علم آموزی نه تنها یک وظیفه ملی که یک واجب دینی است و امروز از همه بیشتر، جوانان و نوجوانان‌، باید احساس وظیفه کنند. معجزه جاوید دین اسلام کتاب قرآن است و این موضوع نشان دهنده اهمیت کتاب در دین اسلام است، امیدواریم جوانان و نوجوانان کتاب بخوانند و ارزش آن را بدانند.

وی با اشاره به سالروز حماسه مردم اصفهان در ۲۵ آبان گفت:

مردم اصفهان با صلابت و فریاد مرگ آمریکا ۳۷۰ پیکر شهید گلگون کفن خود را تشییع کردند، صدام در حقیقت ابزار شیطان بزرگ بود.

وی همچنین گفت:

کشتار وحشیانه رژیم صهیونیستی در یک ماه گذشته باعث شهادت ۱۰ هزار نفر از مردم غزه شده است، جنایتکاران صهیونیستی در یک ماه گذشته بیش از ۴ هزار کودک را به شهادت رسانده است، مجدداً شب گذشته شاهد بودیم که رژیم جنایتکار به بیمارستانی در غزه حمله کرده است. جهان امروز به این نتیجه رسیده است که طوفان الاقصی یک واکنش فلسطینی در مقابل جایت های رژیم کودکش بود، امروز چهره پلید استکبار جهانی بر همگان مشخص شده است و موجب ایستادگی آزادگان جهان در مقابل این جنایت‌ها شد. امروزکشورهای اسلامی ضرورت دارد با وحدت و مقابل این رژیم کودکش بایستند زیرا قطعاً رژیم صهیونیستی رفتنی است.

نسخه PDF نسخه چاپی ارسال به دوستان