ما با خطر فروپاشی روبرو هستیم | اسپادانا خبر
 
 
پنجشنبه، 13 ارديبهشت 1403 - 12:33

ما با خطر فروپاشی روبرو هستیم

شماره: 18071
Aa Aa

او گفته اسرائیل در برابر یک آزمون واقعی ایستاده و شاهد حالت بی سابقه ای از نزدیک شدن به فروپاشی است. اسرائیل با یک دو راهی تاریخی مواجه است.

نفتالی بنت، نخست وزیر اسرائیل؛
ما با خطر فروپاشی روبرو هستیم

نفتالی بنت، نخست وزیر اسرائیل در پیامی که در یک پایگاه اجتماعی انتشار یافته است گفت:

ما با خطر فروپاشی روبرو هستیم و "اسرائیل" شاهد وضعیتی نزدیک به فروپاشی است.

به گزارش اسپادانا خبر و به نقل از شبکه تلویزیونی المیادین، بنت اظهار داشت:

اسراییل یک سال پیش به یکی از سخت‌ترین لحظات فروپاشی رسید که به طور کلی تا کنون به خود دیده است. اسراییل در برابر یک آزمون واقعی ایستاده است و شاهد حالت بی سابقه ای از نزدیک شدن به فروپاشی است و با یک دو راهی تاریخی مواجه است.

وی بنیامین نتانیاهو نخست وزیر پیشین این کشور و مخالفان سیاسی دولت متبوع خود را به «سمپاشی و آشوب افکنی» متهم کرد.

او افزود:

ما در گذشته دو بار بخاطر درگیری های داخلی از هم گسسته شدیم. اولین بار پس از گذشت ۸۰ سال و دومین بار پس از گذشت ۷۷ سال از شکل گیری اسراییل این از هم گسیختگی صورت گرفت. ما هم اکنون همگی در اسراییل در برابر یک آزمون واقعی قرار گرفته ایم مبنی بر اینکه آیا می توانیم از اسراییل محافظت کنیم یا خیر؟ ما هم اکنون وارد یک آشوب و گردونه بی پایان انتخابات شده ایم و دولت فلج شده است و دو شهر لد و عکا به دلیل وجود یک دولت ناتوان و درگیر از درون در حال آتش گرفتن هستند. ما چند روز پیش به سوی پنجمین دور انتخاباتی رهسپار شدیم که می توانست باعث فروپاشی اسراییل شود سپس سخت‌ترین تصمیم زندگی خود را گرفتم که همانا تشکیل دولت نجات اسراییل از آشوب و بازگرداندن آن به کانال کار و تلاش و مشارکت با کسانی بود که دیدگاه های کاملا متفاوتی با من دارند.

نسخه PDF نسخه چاپی ارسال به دوستان