مجازات اسرائیل سخت خواهد بود | اسپادانا خبر
 
 
پنجشنبه، 13 ارديبهشت 1403 - 14:06

مجازات اسرائیل سخت خواهد بود

شماره: 25090
Aa Aa

او با اشاره به حمله تروریستی اسرائیل به کنسولگری ایران در دمشق گفته ملت ایران در پی این جنایت رژیم صهیونیستی را مجازات خواهند کرد؛ این مجازات درس آموز و سخت خواهد بود و زوال رژیم صهیونیستی را سرعت می‌بخشد.

محمدباقر قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی؛
مجازات اسرائیل سخت خواهد بود

محمدباقر قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی در نطق پیش از دستور خود در نخستین جلسه علنی مجلس شورای اسلامی در سال جدید اظهار کرد:

تلاش اصلی مسئولان در سال جاری هم در حوزه تقنین و  هم در حوزه اجرا متمرکز بر شعار سال یعنی «جهش تولید با مشارکت مردم» خواهد بود؛ مشارکت مردم منوط به عبور کردن از تصدی گری، انحصار، خود محوری در عرصه‌های اقتصادی و رفع موانع مشارکت مردم است.

به گزارش اسپادانا خبر و به نقل از ایسنا، وی با اشاره به حمله تروریستی اسرائیل به کنسولگری ایران در دمشق گفت:

دشمن غاصب صهیونیستی با هدف قراردادن کنسولگری کشورمان در سوریه بار دیگر به جهانیان ثابت کرد که در جنایتگری هیچ حد و مرزی نمی‌شناسد و آن‌قدر در جهان بی آبرو و منفور است که آشکارا تمامی قوانین بین‌المللی را زیر پا می‌گذارد.

او با بیان اینکه «رژیم صهیونیستی هرچه بیشتر جنایت می‌کند برخلاف خواست خود ضعیف‌تر می‌شود و مقاومت علیه خود را مصمم‌تر و با انگیزه‌تر می‌سازد» عنوان کرد:

دوران قلدری و معرکه گیری صهیونیست‌ها با پشتیبانی آمریکا در این منطقه به پایان رسیده است و این اقدامات آنها نشان می‌دهد که بوی زوال و نابودی بعد از عملیات ۷ اکتبر به مشام آنها رسیده است. ملت ایران در پی این جنایت رژیم صهیونیستی را مجازات خواهند کرد و این مجازات درس آموز و سخت خواهد بود و زوال رژیم صهیونیستی را سرعت می‌بخشد.

وی همچنین به حادثه تروریستی حمله به مقرهای نظامی و انتظامی در دو شهرستان چابهار و راسک اشاره و اظهار کرد:

جنایت مزدوران در حمله تروریستی به مقرهای انتظامی راسک و چابهار و به شهادت رساندن تعدادی از مدافعان امنیت را به شدت محکوم می‌کنم و به خانواده‌های شهدای این حادثه و ملت شریف ایران تبریک و تسلیت عرض می‌کنم. از برخورد قاطع و شجاعانه نیروهای نظامی و انتظامی در حذف تروریست‌ها تشکر می‌کنم؛ ان‌شاءالله همه نهادهای امنیتی و نیروهای مسلح مجازات عاملان و آمران این حادثه را با دقت و سرعت پیگیری خواهند کرد.

نسخه PDF نسخه چاپی ارسال به دوستان