محاکم صالح به وضعیت اموال غارت شده توسط پهلوی رسیدگی کنند | اسپادانا خبر
 
 
چهارشنبه، 5 ارديبهشت 1403 - 1:30

محاکم صالح به وضعیت اموال غارت شده توسط پهلوی رسیدگی کنند

شماره: 20943
Aa Aa

حساب های بانکی، نقدی، جواهرات، املاک و سایر اموال عارت شده توسط دیکتاتور فراری و خانواده هایشان برای تجمعات اعتراضی هزینه می‌شود.

بهادری جهرمی، سخنگوی دولت جمهوری اسلامی ایران؛
محاکم صالح به وضعیت اموال غارت شده توسط پهلوی رسیدگی کنند

علی بهادری جهرمی، سخنگوی دولت جمهوری اسلامی ایران در واکنش به ادعاهای فرح دیبا درباره خارج نکردن اموال و جواهات از ایران در دی 57 گفت:

این را به فال نیک می گیرم که بعد از 44 سال بعضی‌ها یادشان بیفتد که باید نسبت به اقدامات و غارتگری‌های خود و این که اموالی رفته یا نرفته پاسخگو باشند.

به گزارش اسپادانا خبر و به نقل از ایسنا، وی افزود:

استقبال می کنیم که یک محکمه صالحی بیاید رسیدگی کند که روشن شود چه میزان اموال به‌صورت حساب های بانکی یا نقدی و جواهرات و یا املاک یا سایر اموال که متعلق به مردم ایران است و توسط دیکتاتور فراری و خانواده هایشان غارت شده و اینها کجا هزینه می شود؟ برای تجمعات غیر قانونی یا اعتراضی و یا تروریسم رسانه‌ای یا غیر رسانه‌ای هزینه می‌شود. محاکم صالح به این اموال به غارت رفته مردم ایران رسیدگی کنند.

بهادری گفت:

بعضی چیزها جُک است. مردم این‌ها را می‌بینند و خنده‌شان می‌گیرد که می گویند من پوتین با خودم بردم. خاطرات اطرافیان خود آنها روشن است. خاطرات تشریفات خود آنها و مستندات و کتب متعدد تاریخی وجود دارد حتی درارزیابی های خارجی اعدادی بین 35 با 56 میلیارد دلار یاد برده شده است. این‌ها باید پاسخگوی غارت‌های گسترده اموال مردم باشند.

نسخه PDF نسخه چاپی ارسال به دوستان