مردم سختی ها را به خاطر حفظ انقلاب تحمل کردند | اسپادانا خبر
 
 
جمعه، 14 ارديبهشت 1403 - 0:55

مردم سختی ها را به خاطر حفظ انقلاب تحمل کردند

شماره: 24174
Aa Aa

سال گذشته برای فوت یک دختر چه اقداماتی صورت گرفت اما تعداد زیادی زن و کودک بی گناه در فلسطین کشته می شوند و سخنی گفته نمی شود.

حسینی‌بوشهری در خطبه های نماز جمعه قم عنوان کرد؛
مردم سختی ها را به خاطر حفظ انقلاب تحمل کردند

سید‌هاشم حسینی‌بوشهری در خطبه های نماز جمعه قم با اشاره به ایام فاطمیه و شهادت حضرت زهرا(س) گفت:

اگر به دنبال سبک زندگی سالم مورد نیاز جامعه هستیم باید راه و منش حضرت زهرا(س) را در بعد فردی، اجتماعی، عبادی، سیاسی، حجاب و عفاف برویم.

به گزارش اسپادانا خبر، رئیس جامعه مدرسین حوزه علمیه قم گفت:

مسئولیت شناسی و ساده زیستی و فداکاری در راه اسلام و ولایت مداری حضرت زهرا (س) مورد تاکید جامعه قرار بگیرد که خصوصیات و ویژگی های حضرت فاطمه زهرا(س) اقیانوس بزرگی است.

او با بیان اینکه مسئولین نسبت به رفع مشکلات معلولین استان اهتمام داشته باشند ادامه داد:

در روایت الهی آمده است که اگر شخص معلولی را مشاهده کردید بگویید الحمدلله که خداوند مرا سالم آفریدی و باید قدر این نعمت الهی را بدانیم.

امام جمعه قم با اشاره به حملات رژیم صهیونیستی به غزه افزود:

متاسفانه پس از 7 روز آتش دور جدید حملات شدیدتر از دور اول آغاز شده است، دور جدید حملات از روزی آغاز شد که وزیر خارجه آمریکا به تل آویو رفت، خیلی از کشورها تلاش کردند آتش‌بس دائمی انجام شود اما جنایتکاران بی آبرو منافعشان در سرکوب امت فلسطین و همه امت ها است.

وی با بیان اینکه جنایتکاران خواب های زیادی برای نابودی عراق و فلسطین و سوریه دیده بودند اما مقاومت فلسطین دلیرانه در برابر آنها ایستادگی کرده است ادامه داد:

آمریکا به دنبال دوگانه‌سازی بود و جنگ شیعه و سنی راه انداخت اما دنیا مشاهده کرد پشتیبانان اصلی در جنگ غزه شیعیان حزب الله و عراق یمنی های غیور هستند که در برابر رژیم صهیونیستی ایستادگی کرده و کشتی های رژیم کودک کش را تهدید می کنند. 500 هزار شهرک نشین صهیونیستی آواره شدند و براساس آماری که داده شده و 53 میلیارد دلار هزینه جنگی است که رژیم صهیونیستی به غزه تحمیل کرده است. نظر جمهوری اسلامی این است که فلسطینی ها در یک همه پرسی شرکت کنند و نتیجه هرچه شد به آن عمل شود، سال گذشته برای فوت یک دختر در کشورمان چه اقداماتی در خارج کشور صورت گرفت اما امروز تعداد بسیار زیادی زن و کودک بی گناه در فلسطین کشته می شوند اما سخنی گفته نمی شود پس به دنبال چه هستید.

امام جمعه قم با اشاره به لزوم مشارکت حداکثری در انتخابات اسفندماه خاطرنشان کرد:

انتخابات در پیش است، کشورمان با مشکلاتی روبه‌روست و سختی‌های فراوانی تحمل کرده و پشت سر گذاشتیم. مردم سختی ها را  به خاطر حفظ انقلاب اسلامی تحمل کردند اما در مسیر انقلاب ماندند و از مسئولان توقع داریم مشکلات جامعه را برطرف و زمینه جلب مشارکت عمومی را فراهم شود.

نسخه PDF نسخه چاپی ارسال به دوستان