مردم شب انتخابات را شب قدر خود بدانند | اسپادانا خبر
 
 
شنبه، 29 ارديبهشت 1403 - 9:09

مردم شب انتخابات را شب قدر خود بدانند

شماره: 13779
Aa Aa

کار ناقص یک جمع یا نهاد نباید باعث عدم مشارکت در انتخابات شود؛ اگر فرد مدنظر ما در لیست نیست کسی را که به آن فرد نزدیک‌تر است انتخاب کنیم.

حسن روحانی، رئیس‌جمهور ایران؛
مردم شب انتخابات را شب قدر خود بدانند

رئیس‌جمهور ایران در آئین افتتاح تعدادی از پروژه‌های درمانی وزارت بهداشت گفت:

نباید اجازه دهیم که فردا خواست دشمنان و بدخواهان مبنی بر خلوتی صف‌های رأی تحقق پیدا کند و اگر در این چند هفته هم فضای انتخاباتی سرد بود مردم خودشان می‌توانند این سردی را جبران کنند.

به گزارش اسپادانا خبر، او گفت:

فردا روز بسیار بااهمیتی در تاریخ ماست و آرای مردم در این که رئیس جمهور بتواند برای حل مشکلات داخلی و همچنین در مسائل بین‌المللی با قدرت و توان بیشتر کار و تلاش و خدمت کند بسیار تأثیرگذار است.

وی افزود:

ممکن است گله‌هایی در ذهن باشد اما برای فردا نباید آن گله‌ها را مدنظر قرار داد و اگر کسی هم مدنظر ما بوده در لیست نیست به کسی که به آن فرد مورد نظر نزدیک‌تر است یکی را انتخاب کنیم و به او رأی دهیم. نمی‌تواند کار ناقص یک جمع یا یک نهاد ما را از یک وظیفه بسیار مهم ملی و قانونی‌مان بازدارد و همه باید جبران کنیم. اگر در هفته‌های پیش فضای انتخابات سرد بود و شرایطی که وجود داشت نتوانست فضای گرمی را به وجود آورد، مردم خودشان می‌توانند جبران کنند. از مردم می‌خواهم که امشب را شب قدر خود قرار دهند و فردا پای صندوق آرا حاضر شوند و ما در سراسر کشور ببینیم که جمعیت زیادی پای صندوق‌ها هستند. بسیاری از دشمنان و بدخواهان ما در سراسر دنیا می‌خواهند که فردا صف‌های رأی ما خلوت باشد. نباید بگذاریم آرزوی آنها تحقق پیدا کند.

نسخه PDF نسخه چاپی ارسال به دوستان