مردم می‌خواهند از نظر ولی فقیه در مصوبات و لوایح استفاده شود | اسپادانا خبر
 
 
پنجشنبه، 9 فروردين 1403 - 19:07

مردم می‌خواهند از نظر ولی فقیه در مصوبات و لوایح استفاده شود

شماره: 22309
Aa Aa

او گفته دشمنان به وسیله نفوذی‌های داخلی با سنگ‌اندازی پیش پای سرمایه‌داران برای سرمایه‌گذاری در تولید آن‌ها را از این کار منصرف می‌کنند.

آرامش، تسامح و مصلحت‌اندیشی در برخی مسائل جایز نیست؛
مردم می‌خواهند از نظر ولی فقیه در مصوبات و لوایح استفاده شود

سیدمجتبی میردامادی، امام جمعه موقت اصفهان در خطبه‌های نماز جمعه این شهرستان اظهار کرد:

هیچ‌کسی جز خداوند شفیع نیست اما خداوند شفاعت و ولایت را به اذن خود و طبق آیات قرآن به انسان‌ها واگذار می‌کند و قاعده ولایت فقیه نیز در ادامه همین مسئله است.

به گزارش اسپادانا خبر، وی با بیان اینکه حجاب جز تأکیدات اسلام است افزود:

گناه علنی جرم است. لایحه‌ها باید بعد از مجلس به شورای نگهبان برود و در حال حاضر برای قضاوت در خصوص لایحه حجاب و عفاف زود است اما آن چه که مردم می‌خواهند این است که از نظر ولی فقیه در مصوبات و لوایح استفاده شود. بر قوه قضائیه و شورای نگهبان واجب است که از نظر ولی فقیه در آن خصوص استفاده کنند، آرامش، تسامح و مصلحت‌اندیشی در برخی مسائل جایز بوده و در مواردی جایز نیست.

وی گفت:

نمایش دادن خشونت در رسانه‌ها و صداوسیما که جوانان را به خشونت بکشاند جایز نیست. این که خواست مردم نمایش برخی برنامه‌ها است دلیل کافی برای انتشار آن از رسانه‌ها نیست چرا که باید به مصلحت آن‌ها هم توجه شود.

امام جمعه موقت اصفهان اضافه کرد:

هر حاجی ایرانی هم سفیر مردم ایران در جهان اسلام است که باید نماینده‌ای برای معرفی جمهوری اسلامی ایران و تشیع باشند.

امام جمعه موقت اصفهان همچنین گفت:

یکی از گناهان بسیار بزرگ در اسلام رباخواری است تا آن جایی که در قرآن آمده است که اگر حاضر نیستید دست از رباخواری بردارید بیایید اعلام جنگ با خدا و رسول خدا (ص) کنید. با وجود روایات و آیات واضحی که در خصوص ربا وجود دارد باید تکلیف خود را بدانیم. سرمایه‌داران باید ثروت خود را در مسیر تولید و پیشرفت اقتصاد کشور به‌کار گیرند. دشمن سرمایه‌داران را به رباخواری تشویق و تولید را تضعیف می‌کنند. دشمنان به وسیله نفوذی‌های خود در داخل کشور با سنگ‌اندازی پیش پای سرمایه‌داران برای سرمایه‌گذاری در تولید، آن‌ها را از این کار منصرف می‌کنند.

نسخه PDF نسخه چاپی ارسال به دوستان