مشکل لاینحل در ایران نداریم | اسپادانا خبر
 
 
چهارشنبه، 27 تير 1403 - 20:00

مشکل لاینحل در ایران نداریم

شماره: 11438
Aa Aa

علم‌الهدی با بیان این که ضعف امروز آمریکا و غرب در تاریخ مدرنیته بی‌سابقه است گفته حل مشکلات ایران چنگ و دندان هم نمی‌خواهد.

امام جمعه مشهد عنوان کرد؛
مشکل لاینحل در ایران نداریم

علم‌الهدی، امام جمعه مشهد در سی‌ودومین خطبه مکتوب نماز جمعه در مشهد گفت:

این که در این مملکت عده‌ای به عنوان مدیر و مسؤول، بقچه‌های خودشان را ببندند و بروند و اوضاع را به همین شکل نگه دارند، خیانت به انقلاب و این نظام است. باید مشکلات را حل کنیم. با چنگ و دندان هم که شده مشکلات را حل کنیم. ضمن این که حل مشکلات، چنگ و دندان هم نمی‌خواهد. امروز در شرایط تحریم نفت ما به فروش می‌رسد در مقدار قابل توجه. اگر بنا شد حرکت‌های جهادی انجام دهیم برای این که ثروت خودمان را از خارج به داخل منتقل کنیم، همه مشکلات اقتصادی و معیشتی ما حل است؛ حرکت، مدیریت و راهیابی‌های جهادی می‌خواهد. دغدغه داشتن در برابر گرفتاری مردم و مضیقه‌های زندگی مردم لازم دارد که اگر این‌ها باشد، مشکلات ما حل می‌شود، امروز مشکل لاینحل در کشور نداریم که عده‌ای ناامید بشوند و بگویند مشکلاتی داریم که حل نمی‌شود، مسئله اینطور نیست. همه مشکلات ما در این نظام و مدیریت‌ها حل شده است و چیزی برای ما باقی نمی‌ماند ولی متأسفانه فقدان اعتقاد و روحیات جهادی به وسیله بعضی جریان‌های مسؤول سبب شده مردم ما در این فشار و سختی دست و پا بزنند و روز به روز شاهد مشکلات بیشتری باشند. دشمن امروز در روی کره زمین ضعیف‌ترین موجودات است و دشمنی که یک روز اراده‌اش همه دنیا اداره می‌کرد، امروز اراده‌اش حتی در کانون قدرت خودش قابل اجرا نیست. این ضعفی که امروز آمریکا و غرب پیدا کرده است در تاریخ مدرنیست و مدرنیته بی‌سابقه است و هیچ زمان این استیصال و ضعف برای دشمن پیش نیامده بود و پیش نیامده و ما نباید در مقابل توطئه‌های دشمن بنشینیم، بسازیم، تحمل کنیم، دم بالا نیاوریم و خودمان را در مقابل فشارها و سختی‌ها تسلیم کنیم.

به گزارش اسپادانا خبر، نماینده رهبر انقلاب در خراسان رضوی گفت:

اگر این مدیریت جهادی با اعتقاد به انقلاب و باور کردن خدا واقعأ وارد عرصه زندگی اجتماعی سیاسی ما بشود، همه مشکلات قابل حل و همه سختی‌ها کاملأ قابل درمان است؛ امیدواریم خداوند متعال یک بصیرت حسینی و یک دید و بینش و جهاد زینبی به عزیزان مسؤول ما عنایت کند که این ها با این آموزه‌های کربلایی و نسخه اصلی که از انقلاب سیدالشهدا به دست می‌گیرند، بتوانند یک مدیریت جهادی قوی و نیرومند در جامعه و شرایط امروز ما اجرا کنند. ان‌شاءالله عزیزان مسؤول ما بشوند محمد جهان‌آرا و عزیزان ایثارگر ما در مجلس بشوند همان تفنگ به دست‌هایی که دشمن را پشت دروازه‌های شهر متوقف کردند و با نسخه‌هایی که از دفاع مقدس و انقلاب کربلا دارند، ان‌شاءالله مشکلات مردم ما یکی پس از دیگری حل بشود و زندگی عادی، طبیعی و آرام بخشی به جامعه ما برگردد.

برچسب ها: 
نسخه PDF نسخه چاپی ارسال به دوستان