مظلوم باید ظالم را تعقیب کند | اسپادانا خبر
 
 
پنجشنبه، 20 ارديبهشت 1403 - 1:35

مظلوم باید ظالم را تعقیب کند

شماره: 23763
Aa Aa

صهیونیست ها گرگ های دندان تیزی هستند که همه مسلح هستند و اگر مهلت ببینند همه را می درند| در جنگ بدر خداوند ایمان را بر اسلحه پیروز کرد و این نعمت در زمان کنونی هم شدنی است.

کاظم صدیقی، امام جمعه موقت تهران عنوان کرد؛
مظلوم باید ظالم را تعقیب کند

«کاظم صدیقی» امام جمعه موقت تهران در خطبه های نماز جمعه پایتخت اظهار کرد:

خداوند در قرآن می فرماید که مسلمانان را در جنگ بدر که نقطه عطف پیروزی حق بر باطل است پیروز کرد. در این جنگ خداوند با عنایت خود ایمان را بر اسلحه پیروز کرد و خداوند این موضوع را به عنوان درس به پیروان دین حکایت می‌کند و این نعمت در زمان کنونی هم شدنی است.

به گزارش اسپادانا خبر، او افزود:

قرآن کریم می‌فرماید که خداوند در جنگ بدر شما را در حالی که عده و لوازمی نداشتید یاری کرد؛ حال به خاطر این نعمت تقوا پیشه کنید البته افرادی که خداوند را نمی‌شناسند نعمات را درک نمی‌کنند اما وارستگان واقعی که خداوند را به خوبی می‌شناسند، هر پیروزی را از خداوند می‌دانند.

وی گفت:

امروز منفورترین چهره در اذهان بشری حکومت آمریکا و صهیونیست‌ها هستند. ما می‌خواهیم نمازمان سیر الی الله، گسستن از طبیعت و غرایز و پیوستن به نور و جلال الهی و اولیای الهی باش،د پس باید دل داد به خدا، رسول خدا و علی و فرزندان او داد تا خداوند شما را یاری کند. در مساله حمله کارساز و بی سابقه و غافلگیرانه دست پرورده های حاج قاسم سلیمانی و پیروان مکتب این ابرمرد خط شکن مقاومت به صهیونیست های قاتل و جانی بعضی افراد جاهل اعتراص کردند که چرا آنها به خانه شهرک نشینان حمله کردند؟ توجیه حمله افتخارآمیز رزمندگان مکتب قرآن، امام حسین(ع)، مکتب ولایت و انقلاب اسلامی و تحت طراحی شهید حاج قاسم سلیمانی بود. این برنامه از قبل طراحی شده و آنها برای چنین روزی تربیت شده بودند. هرجنگی در اسلام باید با اجازه خداوند باشد. بنده خدا در هر حرکتی خود را مامور خدا می‌داند و تا فرمان خدا را دریافت نکند اقدام خودسرانه ندارد. در صدر اسلام 13 سال مسلمانان امنیت نداشته و زیر شکنجه بودند و چون به آنها حمله شد خداوند به آنها اجازه داد تا به جنگ روی آوردند و جنگ را با جنگ پاسخ دهند. تا زمانیکه ملتی رزمنده نباشد دشمن به سراغ آنها آمده و از آنها باج می گیرند. دستور الهی است که مظلوم بایدظالم را تعقیب کند. 70 سال خانه های مردم غزه تخریب شد، آواره شده و کشته دادند و در محاصره قرار گرفتد. نخست وزیر جنایتکار و بی عقل رژیم صهیونیستی مرتب خانه های مردم را تخریب می کند پس دفاع امری فطری بوده و آیه قرآن هم گویا است. مسجدالاقصی از مشرف ترین بقاع عالم توحید است ولی دشمن به این مسجد حمله می کند و اگر مدافعین فلسطینی دفاع نکنند صهیونیست ها مسجد را آلوده، خراب و اشغال می‌کنند. یکی از مجوزهای جنگ در اسلام برای دفاع از مسجد و مراکز فرهنگی است. جبهه مقاومت حرکتی دفاعی انجام داد نه تهاجمی. صهیونیست ها ارتشی هستند که دولت هم دارند. آنها به فرزندان خود آموزش نظامی می‌دهند و همه مسلح هستند و مردم عادی در شهرک ها نیستند. آنها گرگ های دندان تیزی هستند که اگر مهلت ببینند همه را می درند. حمله به موقع مقاومت، مشروع و مقبول در صحنه بین الملل و وجدان های عمومی بوده و بلامانع است

نسخه PDF نسخه چاپی ارسال به دوستان