معدودی جوان تحصیلکرده در خارج به دشمن خدمت می‌کنند | اسپادانا خبر
 
 
دوشنبه، 17 ارديبهشت 1403 - 11:26

معدودی جوان تحصیلکرده در خارج به دشمن خدمت می‌کنند

شماره: 22770
Aa Aa

تعداد کمی از جوانان تحصیلکرده بدون هدف به خارج رفته و در ناسا و یا پروژه‌هایی بر علیه مردم مظلوم ایران و جهان مانند استارلینک خدمت می کنند.

امیر علی حاجی زاده، فرمانده نیروی هوافضای سپاه؛
معدودی جوان تحصیلکرده در خارج به دشمن خدمت می‌کنند

امیر علی حاجی زاده، فرمانده نیروی هوافضای سپاه در افتتاحیه فصل جدید اردوهای راهیان پیشرفت گفت:

تعداد کمی از جوانان تحصیلکرده چون هدف نداشتند و دوست و دشمن را تشخیص ندادند به خارج رفته و در «ناسا» و یا پروژه‌هایی بر علیه مردم مظلوم ایران و جهان مانند «استارلینک» حضور پیدا کرده و به دشمن خدمت می کنند.

به گزارش اسپادانا خبر و به نقل از تسنیم، او اظهار داشت:

نسبت به وضعیت گذشته و حال باید تحلیل داشته باشید و دوست و دشمن را گم نکنید چون درس خواندن و کسب علم هدف نیست بلکه وسیله‌ای است برای رسیدن به قرب الهی، خدمت به مردم و میهن عزیز و مظلومین جهان. امروز باید شما نوجوانان و دانش آموزان قدر خودتان را بدانید چرا که نوجوانان و دانش آموزان آن دوران که در حوادث مختلف نقش آفرینی کردند شما در امتداد همان نقش هستید که بایستی وضعیت کشور منطقه و خودتان را درک کنید که بتوانید ماموریت و ایفای نقش خودتان را به نحواحسن انجام دهی ؛ یک روز مبارزه با طاغوت، یک روز در جنگ تحمیلی و مبارزه با استکبار و روز دیگر در حوزه سازندگی و اقتصاد.

وی ادامه داد:

امروز باید شما عزیزان تاریخ انقلاب و کشور را بدانید و این اردوهای راهیان پیشرفت برای آگاه شدن شما عزیزان نسبت به تاریخ چهل و چهار ساله انقلاب و حوادث رخ داده و وضعیت امروز کشور و میزان پیشرفت و اقتدار کشور براساس خودباوری و تکیه بر توان داخلی را بدانیم چراکه آینده متعلق به شماست و آینده سازان کشور شما هستید. خداوند تبارک و تعالی به شما توفیق داده و از استعدادهای بالایی نسبت به بقیه برخوردار هستید و این امکانات تحصیل با کمک های ملت ایران برای شما فراهم شده است لذا باید از این موقعیت استفاده بهینه کنید و در شرایط امروز کشور نقش جدی داشته باشید.

نسخه PDF نسخه چاپی ارسال به دوستان