منافقین هدایت کامل میرحسین موسوی را به دست گرفته اند | اسپادانا خبر
 
 
جمعه، 28 ارديبهشت 1403 - 9:15

منافقین هدایت کامل میرحسین موسوی را به دست گرفته اند

شماره: 21220
Aa Aa

میزان نوشته بیانیه اخیر وی دستپخت مستقیم منافقین است که از طریق اردشیر امیرارجمند به خورد او داده شده و قرار است ۲۵ بهمن نیز اجلاسی برگزار کند.

خبرگزاری قوه قضائیه به نقل از یک منبع مطلع امنیتی؛
منافقین هدایت کامل میرحسین موسوی را به دست گرفته اند

طبق اطلاعات موثق و مستند گروهک تروریستی منافقین هدایت کامل میرحسین موسوی، یکی از سرکردگان متوهم فتنه ۸۸ را به دست گرفته و بیانیه اخیر وی دستپخت مستقیم منافقین است که از طریق اردشیر امیرارجمند به خورد آن فتنه‌گر داده شده است.

به گزارش اسپادانا خبر، میزان، خبرگزاری قوه قضائیه جمهوری اسلامی ایران نوشته است:

برنامه بعدی منافقین برای موسوی برای تاریخ ۲۵ بهمن طراحی شده که باز هم امیرارجمند بازیگر اصلی آن خواهد بود. یک منبع مطلع امنیتی به شرط عدم افشای نامش گفت اردشیر امیرارجمند همان زندانی فراری است که در جریان فتنه ۸۸ میرحسین را به شکل مرموز و تمام عیاری در اختیار گرفته، اداره می‌کرد و عامل اصلی خروج وی علیه نظام جمهوری اسلامی بود.

این عنصر مرموز در همان مقطع بازداشت شد اما با استفاده از فرصت مرخصی از زندان توسط گروهک منافقین از کشور فراری داده شد و به مقر آنها در اطراف پاریس منتقل شد.

او قرار است ۲۵ بهمن به بهانه تبیین مفاد بیانیه عبور میرحسین از گفتمان انقلاب اسلامی و راه‌گشایی برای سازمان منافقین در تعیین آلترناتيو جمهوری اسلامی اجلاسی متشکل از کلیه عناصر و گروهک‌های ضدانقلاب و تجزیه‌طلبان برگزار کند.

نسخه PDF نسخه چاپی ارسال به دوستان