موسس و برخی اعضای جمعیت امام علی(ع) بازداشت شدند | اسپادانا خبر
 
 
يكشنبه، 30 ارديبهشت 1403 - 3:56

موسس و برخی اعضای جمعیت امام علی(ع) بازداشت شدند

شماره: 10316
Aa Aa

باشگاه خبرنگاران به نقل از منبع آگاه نوشته وی و عوامل مرتبط در پوشش اقدامات عام‌المنفعه و سوء استفاده از عناوین مقدس به ترویج فرهنگ التقاطی پرداخته‌اند.

حساب توییتری جمعیت امام علی(ع) خبر داد؛
موسس و برخی اعضای جمعیت امام علی(ع) بازداشت شدند

حساب توییتری جمعیت امام علی (ع) که در حوزه امور خیریه داوطلبانه فعال است از بازداشت شارمین میمندی نژاد، موسس این سازمان مردم نهاد خبر داد.

به گزارش اسپادانا خبر، در این توییت آمده است:

مرتضی کی منش مسئول رسانه‌ای جمعیت امام علی (ع) و کتایون افرازه بازرس علی‌البدل جمعیت امام علی (ع) نیز بازداشت شده‌اند.

برخی فعالان رسانه ای نیز از پلمپ دفتر این سازمان مردم نهاد خبر داده اند.

باشگاه خبرنگاران پویا به نقل از یک منبع آگاه نوشته است:

فردی به نام  ش. م در سال‌های اخیر با تشکیل موسسه‌ای خیریه و در پوشش اقدامات عام‌المنفعه اقدام به شبکه‌سازی برای نفوذ در سطوح مختلف افکارعمومی کرده است. وی و عوامل مرتبط با او با سوء استفاده از عناوین مقدس در سایه اجرای برنامه های شبه فرهنگی- اجتماعی به ترویج فرهنگ التقاطی پرداخته‌اند.

این فرد همراه با عوامل خود در طول سال‌های فعالیت موسسه مذکور علاوه بر همراهی با مراکز ضد ایرانی به طرح ادعاهایی مانند مبارزه با تبعیض و همچنین مباحث حقوق‌بشری و مبارزه با فقر و معضلات اجتماعی پرداخته و با هدف تحت فشار قرار دادن کشور و ملت ایران  اقدامات گسترده ای را علیه جامعه ی ایرانی رقم زده است.  همچنین عناصر اصلی این موسسه علاوه بر توهین به مقدسات و ترویج تفکرات انحرافی ضد دینی با رسانه های معاند، بیگانه همکاری داشته و به  ترویج ابتذال درون گروهی پرداخته‌اند.

 

 

نسخه PDF نسخه چاپی ارسال به دوستان