مگر کسی کور باشد تفضلات الهی را نسبت به ما را نبیند | اسپادانا خبر
 
 
پنجشنبه، 6 ارديبهشت 1403 - 3:10

مگر کسی کور باشد تفضلات الهی را نسبت به ما را نبیند

شماره: 21321
Aa Aa

مگر کسی کور باشد توجهات امام زمان (عج) نسبت به مردم ایران را نبیند| چند شوهری، ازدواج سفید و کشتن فرزندان از ترس فقر احکام جاهلانه دنیای مردن است.

دشمنان از فیلم و سینمای ایران اسلامی در هراس هستند؛
مگر کسی کور باشد تفضلات الهی را نسبت به ما را نبیند

سیدمحمدمهدی حسینی همدانی، نماینده ولی فقیه در استان البرز در خطبه های نماز جمعه کرج گفت:

حضور باشکوه امت حزب الله ایران در راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن زبان و دهان دشمنان و یاوه گویان را بست.

به گزارش اسپادانا خبر، او افزود:

شما مردم بصیر و لحظه شناس البرز حماسه ای خلق کردید که دل دوستان را شاد و قلب دشمنان را محزون کرد. این حضور دشمن شکن مردم حمایت کامل از انقلاب و نظام اسلامی بود و نشان داد که راه امام (ره) و شهدای گرانقدر همچون سیدروح الله عجمیان از شهدای مدافع امنیت زنده و بالنده است. در این شرایط حساس مگر کسی کور باشد تفضلات الهی و توجهات امام زمان (عج) نسبت به مردم ایران را نبیند؛ آفرین بر این مردم که با حضور حماسی خود دهان یاوه گویان را بستند. حتی خبرهای خبرگزاری های خارجی نتوانستند که جلوه های حضور را کتمان کنند. مردم در سالگرد پیروزی انقلاب طوری شرکت کردند که انگار انقلاب اسلامی تازه به پیروزی رسیده است. دشمن که مدت طولانی از طریق فضای حقیقی و مجازی و اغتشاش خواست جوانان به‌خصوص دهه هشادی ها را ناامید کند با این حضور با شکوه مردم مفتضح شد و حتی در مکان هایی که اغتشاش صورت گرفته بود بیشتر از سال های گذشته مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن شرکت کردند. مردم گفتند که مشکلات اقتصادی داریم اما منافع ملی برای ما اهمیت بیشتری دارد که دراین میان وظیفه شناسی مردم کار مسوولان را دو چندان می کند. پیام این حضور حماسی این است که مسوولان به فکر عدالت، نیازهای معیشتی و ازدواج جوانان و بهداشت مردم بیش از پیش باشند.

امام جمعه کرج گفت:

برخی افراد نالایق نمی توانند صادقانه به مردم کمک کنند و باید کنار گذاشته شوند.

وی اظهار کرد:

امروز افکار و عقاید منحرف در جهان فراوان است که لیبرالیسم، وهابیت، بهائیت و داعش نمونه آن است. در دنیای مدرن امروز احکام جاهلانه را شاهد هستیم که نمونه آن چند شوهری، ازدواج سفید و کشتن فرزندان از ترس فقر و امثال آن است. امروز وابستگی و تعصبات زندگی بشریت را به سوی زندگی جاهلانه سوق داده است. امروز یکی از عمده ترین مظاهر غربی تبرج است که توانسته با سلاح تبلیغات مدرن خود را مجهز کند و حقایق را از چشم مردم دنیا بپوشاند.

حسینی همدانی با اشاره به نقشه های شوم دشمنان برای جشنواره بین المللی فیلم فجر گفت :

برگزاری این جشنواره نیز موجب ناکامی و شکست بیشتر دشمنان شد. تعدادی این جشنواره را تحریم کردند و در این مورد هم نتوانستد موفق باشند و تهدیدات خنثی شد. دشمنان از فیلم و سینمای ایران اسلامی در هراس هستند، امروز سینما مهمرین نقش را در جامعه دارد. 

نسخه PDF نسخه چاپی ارسال به دوستان