میکروب هرزگی نظام خانواده را به هم می ریزد | اسپادانا خبر
 
 
شنبه، 15 ارديبهشت 1403 - 20:21

میکروب هرزگی نظام خانواده را به هم می ریزد

شماره: 23612
Aa Aa

کاظم صدیقی گفته انسان نگران فرزندان خود است که نکند میکروب بی‌بند و باری به فرزندش آن هم در مدرسه و دانشگاه و جامعه سرایت کند.

امام جمعه موقت تهران در خطبه‌های نماز جمعه پایتخت؛
میکروب هرزگی نظام خانواده را به هم می ریزد

کاظم صدیقی، امام جمعه موقت تهران در خطبه‌های نماز جمعه پایتخت گفت:

وحدت همان ولایت و امامت است و رمز آن این است که انسان زیر یک پرچم باشد و پرچمدار را قبول داشته باشد و پرچم وحدت امت اسلامی امام لازم دارد.

به گزارش اسپادانا خبر، صدیقی اظهار کرد:

در دنیای امروز شیطان بزرگ آمریکاست و منشأ تفرقه انگلیس خبیث است. انگلستان و آمریکا جنگ ایجاد می‌کنند و آنها مرزها را ایجاد کردند و کشورهای کوچکی به وجود آوردند و با بعضی از مسائل و برخی بزرگنمایی‌ها این مرزها را دچار اختلاف می‌کنند. در عین حالی که آنان شایعات و بدگویی‌ها را در جامعه به وجود می‌آورند باید گفت آنچه مردم را به هم می‌ریزد و ناامنی در جامعه اسلامی به وجود می‌آورد و موجب سلب اعتماد می‌شود ایجاد بدبینی است که این موضوع موجب می‌شود تا گرایش و محبت از بین برود و موجب عدم ایجاد انسجام و وحدت می‌شود.

صدیقی ادامه داد:

جامعه زمانی امن است که در آن ترور نباشد چون وقتی در جامعه ترور وجود داشته باشد امنیت جانی وجود ندارد. همچنین وقتی بیگانه میکروب هرزگی را در یک جامعه شایع می‌کند و بانوان جامعه را به بی‌حیایی و بی‌حجابی دعوت می‌کند این هرزگی‌ها باعث می‌شود که نظام خانواده در جامعه به هم بریزد. از طرف دیگر وقتی در جامعه‌ای حلال و حرام رعایت نشود و هر کسی به خود اجازه دهد در مال دیگران دست درازی کند اعتمادی برای سرمایه‌گذاری نمی‌ماند. وقتی بیگانه میکروب هرزگی را در جامعه مطرح می‌کند انسان نگران فرزندان خود است که نکند میکروب بی‌بند و باری به فرزندش آن هم در مدرسه و دانشگاه و جامعه سرایت کند. نسبت به مال و رعایت حلال و حرام باید گفت که اگر رعایت نشود دیگر امنیتی برای سرمایه‌گذار باقی نمی‌ماند. از همه مهمتر آبرو است و بردن آبروی یک مسلمان گناهش از ربا هم بالاتر است.

برچسب ها: 
نسخه PDF نسخه چاپی ارسال به دوستان