می خواهند چهره زنان ما را همانند زنان غرب کنند | اسپادانا خبر
 
 
يكشنبه، 9 ارديبهشت 1403 - 11:40

می خواهند چهره زنان ما را همانند زنان غرب کنند

شماره: 20197
Aa Aa

آمریکا دوست دارد جوانان ما را در خیابان کشته ببیند و ایران را تجزیه کند. دشمنان دوست دارند خیابان‌های ما مملو از شراب خانه‌ها و مراکز قمار باشد.

همه شیاطین عالم در برابر ایران جمع شده اند؛
می خواهند چهره زنان ما را همانند زنان غرب کنند

حسین سلامی، فرمانده سپاه پاسداران در دومین کنگره ملی شهدای استان قم گفت:

اشتباهات صدر اسلام توسط این امت تکرار نمی‌شود. ما ملت آگاهی هستیم.

به گزارش اسپادانا خبر، وی با بیان این که با وجود همه تحریم‌ها ایران هرگز شعب ابی طالب نبوده است اطهار داشت:

دشمن ما را تحریم کرد ولی ماهواره ها به آسمان رفتند و به انرژی هسته‌ای رسیدیم. تحریم نسخه تسلیم بود اما رهبر انقلاب از این تحریم‌ها فرصت آفریدند.

سلامی با بیان این که همه شیاطین عالم در برابر ایران جمع شدند گفت:

 عده‌ای در داخل پژواک صدای دشمن شدند تا فتنه بزرگی را علیه ایران شکل بدهند. امروز دشمن، آمریکا، انگلیس، فرانسه، آلمان، رژیم صهیونیستی و عربستان سعودی به جنگ خدا، اسلام و شهدا آمدند.

او گفت:

رویاهای شیطانی آمریکا هرگز تعبیر نخواهد شد؛ ملت ایران ایستاده است. آمریکا دوست دارد جوانان ما را در خیابان کشته و چهره مردم ما را پژمرده ببیند. آمریکا دوست دارد ملت ما را متفرق و ایران را تجزیه کند.

فرمانده کل سپاه ادامه داد:

فکر می‌کنند با به صحنه آوردن عده کمی فریب خورده می‌توانند یک انقلاب با شکوه را در معرض آسیب قرار دهند. هر کسی صدای بنده را می‌شنود بداند که فریادهای دشمن، فریادهای شیطان است و به جنگ خدا و رسول آمده‌اند. دوست دارند خیابان‌های ما مملو از شراب خانه‌ها و مراکز قمار باشد و چهره زنان ما را همانند زنان غرب کنند. آمریکا می‌خواهد خیابان‌های ما را پر از آتش و دود ببیند و ما ماهواره به فضا نفرستیم. عده‌ای نیز در داخل بازیچه دشمن شده‌اند تا ملت ایران را از بین ببرند اما ایران به یک قدرت عالی در جهان مبدل خواهد شد.

نسخه PDF نسخه چاپی ارسال به دوستان