نظام ایران به نظام معیار در سیاست خارجی تبدیل شده است | اسپادانا خبر
 
 
يكشنبه، 16 ارديبهشت 1403 - 2:10

نظام ایران به نظام معیار در سیاست خارجی تبدیل شده است

شماره: 23256
Aa Aa

هر دولت و مردمی که به آمریکا تکیه کردند فروپاشیدند و هر کشوری همانند یمن، عراق، لبنان، سوریه و مانند این‌ها به ایران اسلامی روی آوردند باقی ماندند.

سیدمحمد سعیدی، امام جمعه قم عنوان کرد؛
نظام ایران به نظام معیار در سیاست خارجی تبدیل شده است

سیدمحمد سعیدی، امام جمعه قم در خطبه های نماز جمعه این شهرستان گفت:

دولت سیزدهم به جای معطل چراغ سبز غرب ماندن به دنبال دیپلماسی عزتمندانه است.

به گزارش اسپادانا خبر و به نقل از فارس او گفت که دولت دنیا را محدود به آمریکا و غرب نمی‌داند و با عضویت در بریکس به دنبال تعامل و تجارت با قدرت‌های اقتصادی نوظهور و مبادلات غیر دلاری و حذف دلار است.

نماینده قم در مجلس خبرگان همچنین بیان کرد:

مردم ایران اسلامی با برپایی رود خروشان اربعین فتنه‌های دشمن از جمله اهانت به قرآن کریم را خنثی می‌کنند.

سعیدی گفت:

رژیم درمانده و بحران‌زده صهیونیستی هم دیگر احساس اقتدار گذشته خود را ندارد و دیگر از هیاهوهای عادی سازی روابط با دیگر کشورهای غربی خبری نیست. هر دولت و مردمی که به آمریکا تکیه کردند فروپاشیدند و هر کشوری همانند یمن، عراق، لبنان، سوریه و مانند این‌ها به ایران اسلامی روی آوردند باقی ماندند. امروز سیاست خارجی ما قوت گرفته است و نظام اسلامی ایران ما نظام معیار در سیاست خارجی است، هر کسی می‌خواهد علیه ظلم و ابعاد ظلم مقاومت کند به ملت ایران نگاه می‌کند، همسایگان ما تغییر نگرش داده و به ایران روی آورده و متوجه شدند که ایران اسلامی به واقعیتی تبدیل شده که اگر همه جهان هم متحد شوند نمی‌توانند جمهوری اسلامی ایران را از صحنه سیاسی عالم ذره‌ای منحرف کنند. دشمنان خارجی و منافقان بدانند که از ابتدا تاکنون نتوانستند با نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران با وجود همه اغتشاشات و ترورها مقابله کنند و از این به بعد هم به حول و قوه الهی نمی‌توانند هیچ غلطی کنند.

نسخه PDF نسخه چاپی ارسال به دوستان