هرچه به انتخابات نزدیک‌تر شویم از اعتراض و اغتشاش کاسته خواهد شد | اسپادانا خبر
 
 
پنجشنبه، 13 ارديبهشت 1403 - 13:34

هرچه به انتخابات نزدیک‌تر شویم از اعتراض و اغتشاش کاسته خواهد شد

شماره: 23182
Aa Aa

هرچه به زمان انتخابات نزدیک می‌شویم تقابل سیاسی افزایش می‌یابد و برنامه‌ریزی دشمن از بی‌ثباتی امنیتی به بی‌ثباتی سیاسی منتقل می‌شود.

حسین طائب، مشاور عالی فرمانده سپاه پاسداران؛
هرچه به انتخابات نزدیک‌تر شویم از اعتراض و اغتشاش کاسته خواهد شد

حسین طائب، مشاور عالی فرمانده سپاه پاسداران در «دوره دانش‌افزایی و توانمندسازی اساتید بسیجی با محوریت جهاد تبیین» که در مشهد گفت:

به دلیل آنکه امکان تغییر در ایران برای دشمنان غیرممکن بود تلاش کردند تا تصویر ایران اسلامی را به تصویر ایران منزوی تبدیل کنند.

به گزارش اسپادانا خبر و به نقل از باشگاه خبرنگاران، وی با بیان اینکه دشمنان قصد داشتند تا ایران را بر سر دوراهی انقلاب یا انزوا قرار دهند افزود:

شکست جبهه غرب در بی‌ثباتی ایران منجر به اعتراف آن‌ها به عدم امکان براندازی جمهوری اسلامی و همگرایی کشور‌های منطقه با ایران شده است.

او با بیان اینکه موضوع حوادث اخیر، زنان و مسائل صنفی هستند گفت:

گسترش قدرت و نفوذ انقلاب اسلامی باعث ترس آمریکایی‌ها از قدرت گرفتن ایران و تهدید منافعش در منطقه شد از این رو با بزرگ کردن مسئله زن و موج‌سواری بر آن درصدد مهار قدرت تأثیرگذاری ایران بر کشور‌های منطقه شد اما این توطئه شوم شکست خورد.

طائب تغییر ساختار حکومت و براندازی انقلاب اسلامی را از جمله طرح‌های دشمنان برشمرد و افزود:

آمریکا و رژیم صهیونیستی به دنبال توقف پیشرفت جمهوری اسلامی و ایجاد آشوب و اغتشاش در ایران با هدف کنترل و مهار قدرت جمهوری اسلامی هستند.

وی اظهار کرد:

روند وابستگی جمهوری اسلامی به خارج از کشور در غذا، دارو، آب و سلاح کاهشی است و در مقابل شاهد افزایش سرمایه‌گذاری داخلی و خارجی در زیرساخت‌های حمل‌ونقل، مسکن، انرژی، آب برای پیشرفت کشور هستیم.

طائب با اشاره به در پیش‌رو بودن انتخابات مجلس اظهار کرد:

هرچه به زمان انتخابات نزدیک می‌شویم از اعتراض و اغتشاش کاسته می‌شود، تقابل سیاسی افزایش می‌یابد و برنامه‌ریزی دشمن از بی‌ثباتی امنیتی به بی‌ثباتی سیاسی منتقل می‌شود.

نسخه PDF نسخه چاپی ارسال به دوستان