هر رای یک موشک نقطه زن در قلب آمریکا است | اسپادانا خبر
 
 
يكشنبه، 10 تير 1403 - 14:14

هر رای یک موشک نقطه زن در قلب آمریکا است

شماره: 25787
Aa Aa

در شب قدر مقدرات یک سال تعیین می‌شود اما در انتخابات مقدرات ۴ سال تعیین می‌شود و بر اساس گفته رهبری تاثیر آن تا ۲۰ سال آینده خواهد بود.

عبدالنبی موسوی‌فرد در خطبه‌های نماز جمعه اهواز؛
هر رای یک موشک نقطه زن در قلب آمریکا است

سید عبدالنبی موسوی‌فرد در خطبه‌های نماز جمعه اهواز اظهار کرد:

هرچه زمان می‌گذرد اهمیت خانواده بیش از پیش آشکار می‌شود و جامعه از طریق خانواده اصلاح می‌شود.

به گزارش اسپادانا خبر، او اظهار کرد:

باید با همسر خود به نیکی رفتار کرد. کمک به همسر، ثواب یک سال عبادت دارد و مردی که در خدمت همسر قرار گیرد و آن را ننگ نمی‌داند خدا او را در رده شهدا قرار می‌دهد.

وی ادامه داد:

تقوای الهی اجتناب گناه و انجام واجبات الهی است. ۲۴ ذی الحجه روز مباهله سندی برای حقانیت اهل بیت (ع) است.

امام جمعه اهواز با تاکید بر ضرورت توجه به حجاب نیز گفت:

تذکر لسانی بهترین راهکار است و نیروی انتظامی با اراده بیشتر در میدان باشد. موضوعات فرزندآوری و ازدواج آسان نیز اهمیت دارد.

موسوی فرد با اشاره به اهمیت مشارکت در انتخابات  ادامه داد:

انتخابات بسیار مهم است؛ مطالبه جدی مقام معظم رهبری همچنان حضور حداکثری است. معیار مهم برای انتخاب آیا فقط به ایمان است؟ در کنار ایمان باید به کفر و طاغوت فرد نیز توجه کرد. متأسفانه برخی حافظه ضعیفی دارند. حق رای، امانت الهی است. در این ۴۰ سال خون‌ها ریخته شده است. در دولت شهید رییسی دیدیم که موشک‌ها در قلب اسراییل وارد شدند.

موسوی فرد با بیان اینکه از این حق رای استفاده کنیم گفت:

شخصی از امام صادق علیه‌السلام می‌پرسد در انتخاب حاکم مانده‌ام چه کسی را انتخاب کنم امام فرمودند فردی که داناتر، صادق‌تر، با تقوا، با بصیرت و درایت است. ببینید افراد متدین به چه کسی رای می‌دهند و توجه کنید که مخالفان شما به چه کسی بیشتر همراهی می‌کنند. اینکه فردی متدین باشد کفایت‌ نمی‌کند بلکه باید کافر به طاغوت باشد. رییس جمهور آمریکا گفته اگر به فلان شخص رای ندهند منافع ما به خطر می‌افتد. رییس رژیم خونخوار اسراییل نیز گفته اگر به فلان فرد رای دهید سلطه ما کامل می‌شود. مردم را برای رای دادن تشویق و ترغیب کنید و بدانید رای دادن اثر دارد چون ۹۰ درصد زندگی ما به مسایل اجرایی ربط دارد. تحقیق کنید و به کسی رای دهید که مقام معظم رهبری ویژگی‌های آن را بیان کرده‌اند. انتخابات شب قدر دیگری است. در شب قدر مقدرات یک سال تعیین می‌شود اما در انتخابات مقدرات ۴ سال تعیین می‌شود و بر اساس گفته مقام معظم رهبری تاثیر آن تا ۲۰ سال آینده خواهد بود. هر رای شما موشک نقطه زن است و این موشک را در قلب آمریکا خواهیم زد.

نسخه PDF نسخه چاپی ارسال به دوستان