همه زیر سایه جمهوری اسلامی هستند | اسپادانا خبر
 
 
جمعه، 14 ارديبهشت 1403 - 21:07

همه زیر سایه جمهوری اسلامی هستند

شماره: 23172
Aa Aa

مدیون خون شهدا و شما باشم اگر روزی کمتر از ۱۷ ساعت کار کنم| بچه حزب اللهی‌های بیرون همگی گفتند قالیباف با حجاب مخالف است| باید از هر گونه تنش اجتماعی پرهیز کنیم.

محمدباقر قالیباف، رئیس مجلس شورای اسلامی؛
همه زیر سایه جمهوری اسلامی هستند

محمدباقر قالیباف، رئیس مجلس شورای اسلامی در بیست و چهارمین مجمع عالی فرماندهان و مسئولان سپاه پاسداران گفت:

دشمنان امروز دست از براندازی ما برداشته‌اند بلکه تنها شیوه خود را عوض کرده اند.

به گزارش اسپادانا خبر و به نقل از جماران، او گفت:

انقلاب اسلامی یک پیام الهام بخش برای همه امت‌های اسلامی، کشور‌های اسلامی، کشور‌های آزاده، انسان‌های آزاده، از شرق تا شبه قاره، تا خاورمیانه، تا شمال آفریقا و بعضاً کشور‌های قاره آمریکا و اروپا است.

قالیباف عنوان کرد:

شک نکنید که حرکت شهید سلیمانی و شکل‌گیری جبهه مقاومت در لبنان، سوریه، یمن، غزه، کرانه باختری و عراق نمونه‌ای از بشارت‌های الهی است.

وی با اشاره به اینکه متأسفانه بعضی اوقات مشکلات جاری و روزمره ما را به جایی می‌رساند که از عظمت انقلاب و جمهوری اسلامی و افتخارات بزرگ غافل می‌شویم و یادمان می‌رود و در روحیه ما اثر می‌گذارد عنوان کرد:

این مشکلات چیزی نیست که به آن‌ها توجه نکنیم بلکه باید آن را حل کنیم اما هیچ چیز از ارزش نظام و انقلاب اسلامی کم نمی‌کند.

قالیباف گفت:

ما در اولین اقدام باید تلاش کنیم نقاط ضعف را به نقاط قوت تبدیل کنیم. این مهمترین وظیفه ما است. در حوزه‌های اقتصادی ناکارآمدی داریم، در آسیب‌های اجتماعی و مسائل فرهنگی چالش‌هایی داریم و در پیاده‌سازی عدالت نیز چالش‌هایی داریم.

قالیباف گفت:

مجلس یازدهم در حوزه اقتصادی کار‌های بسیار جدی و اساسی انجام داده است. بحث خانواده و جمعیت موضوعی بود که ۱۵سال در مجلس مانده بود و به قانون تبدیل نمی‌شد. اخیراً نیز درخصوص عفاف و حجاب لایحه‌ای ۹ ماده‌ای و ۱۵ ماده‌ای با اشکالات زیاد به دست ما رسید. زمانی که دوفوریت به یک فوریت تبدیل شد بچه حزب اللهی‌های بیرون همگی گفتند قالیباف با حجاب مخالف است و دوفوریت لایحه را به یک فوریت تبدیل کرد. در صورتی که تبدیل دو فوریت به یک فوریت برای بررسی دقیق‌تر و کارشناسی‌تر این لایحه بود و من می‌دانستم که باید این روند را دنبال کنیم.

رئیس مجلس شورای اسلامی اظهار داشت:

مدیون خون شهدا و شما باشم اگر روزی کمتر از ۱۷ ساعت کار کنم و در طول ماه ۲ روز اتفاق نمی‌افتد که نماز صبح را در خانه خود بخوانم بلکه مستقیم وارد محیط کار می‌شوم و همانند دوران دفاع مقدس کار خود را انجام می‌دهم.

قالیباف با بیان این که باور من و دلسوزان انقلاب این است که سپاه باید پیشگام تحقق بیانیه گام دوم انقلاب و سپاه باید میدان دار این عرصه باشد تا بتوانیم مشکلات را حل کنیم گفت:

این باید برای همه مردم باشد؛ همه مردم یعنی، چه آن‌هایی که مخالف ما هستند و چه آن‌هایی که منتقد ما هستند زیرا همه زیر سایه جمهوری اسلامی هستند. بسیج و سپاه می‌توانند این کار را انجام دهند. امروز جنگ، وظیفه و مجاهدت ما اینجا است. امروز سپاه باید به تمام معنا صدای مردم و پناهگاه همه مردم باشد. امروز امنیت پایدار در مسائل داخلی و در جنگ ترکیبی، تحریم و شرایط کنونی در این است که معیشت مردم و مسائل اقتصادی آن‌ها را حل و فصل کنیم. همه باید توجه کنیم که از هر گونه تنش اجتماعی، اختلاف و دوقطبی‌سازی و هرگونه دامن زدن به اختلافات که ما را از مسیر اصلی خود منحرف کند باید پرهیز کنیم و بدانیم که هرگونه تنازعی به ضرر انقلاب است. باید تلاش کنیم چنین اتفاقی رخ ندهد و در کار‌هایی که انجام می‌دهیم، باید این اصل را رعایت کنیم تا یکپارچگی و وحدت کلمه از بین نرود، این وحدت کلمه و توحید است که انقلاب را به پیروزی رساند. اگر وحدت را از دست بدهیم، سختی‌ها و مشکلات بیشتر می‌شود.

نسخه PDF نسخه چاپی ارسال به دوستان