همه هنرشان پیشنهاد یک روسپی برای ریاست جمهوری ایران است | اسپادانا خبر
 
 
پنجشنبه، 9 فروردين 1403 - 19:39

همه هنرشان پیشنهاد یک روسپی برای ریاست جمهوری ایران است

شماره: 20579
Aa Aa

در بالای شهر تهران یک زن با شرف را نمی‌بینید که غیرمحجبه باشد| امروز حداقل در هفته ۴۰ الی ۵۰ عملیات در کرانه باختری صورت می گیرد.

عربستان جنایتکار یک تفاله است و ارزش دشمنی ندارد؛
همه هنرشان پیشنهاد یک روسپی برای ریاست جمهوری ایران است

 قاآنی، فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران در مراسم گرامیداشت نخستین سالگرد شهید حاج حسن ایرلو در سالن همایش‌های صداوسیما گفت:

عربستان جنایتکار یک تفاله است و ارزش دشمن بودن را ندارد.

به گزارش اسپادانا خبر، وی اظهار داشت:

آمریکای جنایتکار یک سگ دست پروده خون آشامی مثل اسرائیل و بعضی از تفاله های خودش مثل این تفاله های عربستان سعودی را به جان مسلمانان انداخت و 7 هزار میلیارد دلار در منطقه آسیا خرج کرد ولی هر جا وارد شدند در آنجا شکست خوردند. امروز دشمنان اسلام و انقلاب اسلامی و ایران اسلامی متحیر واژه «مقاومت» هستند. همه کشورهای اروپایی جمع شده اند و گفته اند این تحفه روسپی و جنایتکار (مریم رجوی) پیشنهاد ما برای ریاست جمهوری ایران است؛ این هنر آمریکا و کشورهای اروپایی است.

فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران با بیان این که اگر می‌خواهیم در مقابل استکبار جهانی و آمریکای جنایت‌کار سربلند بایستیم باید اهل مقاومت باشیم گفت:

جمهوری اسلامی ایران کانون مقاومت در منطقه غرب آسیا است. همه دیدند هر کجا که آمریکایی ها وارد شدند سرشان به سنگ خورد و شکست خورده از آن میدان بیرون آمدند. آمریکا و اروپایی ها به دلیل روحیه نامردی مرد میدان جنگ نیستند و صحنه اصلی را باخته اند. آمریکا در میدان اصلی عرضه ندارند و دائماً شکست می خورند و این شعار نیست. مقاومت میدان اصلی رویارویی با دشمنان است. دشمنان اصلی هم دشمن های جنایتکار و رژیم صهیونیستی هستند و بقیه مانند عربستان تفاله هستند و ارزش دشمنی ندارند و کمترین هستند.

او گفت:

همه شما حتی اگر یک روز کار رسانه ای علیه انقلاب اسلامی کرده باشید یک روزی نوبت شما خواهد رسید و خواهید خورد. آمریکا چون مرد میدان جنگ اصلی نیست با کارهای تاکتیکی پنجه می‌اندازد در صورت جوانان ناآگاه در فضای مجازی و به آنها ظلم می‌کند.

وی با بیان این که با صراحت می گویم هرچه آمریکا فشار بیاورد فشار مضاعف می‌آوریم گفت:

امروز حداقل در هفته ۴۰ الی ۵۰ عملیات در کرانه باختری صورت می گیرد.

او به صهیونیست ها نیز هشدار داد:

خودتان بروید قبل از اینکه بیرون‌تان کنند. دیر نیست آن روزی که مردم فلسطین اسرائیلی‌ها را بیرون کنند. رهبری محکم گفتند که دوره بزن درویی تمام شده است و امروز دشمنان به شدت تحت فشار هستند.

وی گفت:

آمریکای جنایتکار در این ناآرامی‌های اخیر به صورت چند جوان ناآگاه پنجه انداخت و آن‌ها را به میدان کشید. آمریکا حتی به جوانی که چاقو می‌کشد و شیشه می‌شکند ظلم و جنایت می‌کند. حاج قاسم و ابومهدی المهندس چنان در دهان آمریکا زدند که تا به امروز عقب می‌رود.

اسماعیل قاآنی گفت:

در ایران اینقدر سر و صدا راه انداختید و ما دهانمان بسته بود چون مسوولان امر در میدان بودند. همه انرژی تان را از سراسر دنیا جمع کردید؛ این بالای شهر تهران است یک زن با شرف را نمی‌بینید که غیرمحجبه باشد.

نسخه PDF نسخه چاپی ارسال به دوستان