هیچ یک از سفارتخانه‌های اسرائیل امن نیست | اسپادانا خبر
 
 
پنجشنبه، 13 ارديبهشت 1403 - 5:27

هیچ یک از سفارتخانه‌های اسرائیل امن نیست

شماره: 25093
Aa Aa

رحیم صفوی با اشاره به امن نبودن هیچ یک از سفارتخانه‌های رژیم تروریست صهیونیستی از آمادگی جبهه مقاومت برای هر اقدامی خبر داده است.

یحیی رحیم صفوی مشاور عالی فرمانده کل قوا؛
هیچ یک از سفارتخانه‌های اسرائیل امن نیست

یحیی رحیم صفوی مشاور عالی فرمانده کل قوا در آیین گرامیداشت و تجلیل از مجاهدت‌ها و فداکاری‌های شهدای تروریستی دمشق اظهار داشت:

این شهادت برای آن‌ها بالاترین رتبه است و برای پاسداران و جبهه مقاومت انگیزه آفرین است اما برای خانواده‌ها و نظام جمهوری اسلامی سنگین است.

به گزارش اسپادانا خبر و به نقل از خبرگزاری دانشجو، او گفت:

خون شهدای مظلوم شما و خون شهدای مدافع حرم، مقاومت و فلسطین مظلوم بیش از ۱۰۰ هزار شهید و مجروح غزه تغییرات بزرگی را در رویدادها، روند‌ها و راهبرد‌های منطقه و کشور ما رقم می‌زند و محور مقاومت تعیین کننده سرنوشت آینده منطقه به رهبری ایران خواهد بود. حوادثی که هم‌اکنون و در آینده در منطقه غرب آسیا و یا در محیط بین‌المللی و جهان اسلام رخ می‌دهد از نظر سیاسی، فرهنگی، اقتصادی و امنیتی متفاوت با ۴ دهه گذشته است. رژیم صهیونیستی طی ۶ ماهه گذشته انواع جرایم و جنایات جنگی، نسل‌کشی، تجاوز و قحطی دو میلیون را رقم زده که فشرده کارنامه ۷۵ ساله این رژیم محسوب می‌شود و این اقدامات جنایتکارانه، چهره نظام امنیتی، بین‌المللی و همچنین چهره رسانه‌ای و فرهنگی را در جهان تغییر می‌دهد البته همه جنایت‌هایی که هم اکنون در فلسطین اشغالی می‌گذرد با حمایت آمریکا و برخی کشور‌های غربی و سکوت خیانت‌آلود برخی کشور‌های عربی و غیرعربی منطقه انجام می‌شود.
وی بیان داشت:

همانا چهره حقوق بشر و دموکراسی غربی به واسطه این جنایت‌ها آشکار می‌شود به گونه‌ای که مردم در ۴۸ ایالت از ۵۰ ایالت آمریکا و در ۹۰ کشور از حدود ۲۰۰ کشور جهان علیه اقدامات جنایتکارانه رژیم صهیونیستی با همراهی آمریکا راهپیمایی کردند. رویداد‌هایی که توسط آمریکایی‌ها و صهیونیست‌ها در این مدت به وقوع پیوسته است نشان می‌دهد که راهبرد آن‌ها با شکست روبرو شده زیرا به هیچ یک از اهداف کلان خود در شکل‌گیری خاورمیانه جدید و بزرگ و طرح آشتی رژیم صهیونیستی و آشکار شدن روابط آن‌ها با کشور‌های عربی دست نیافته و با شکست مواجه شده اند. بر خلاف آنچه که نتانیاهوی جنایتکار اعلام کرد مبنی بر اینکه ما می‌خواهیم جنبش حماس را نابود و اسرایمان را آزاد کنیم باید گفت که جنبش حماس یک ایدئولوژی، فرهنگ مقاومت و آرمان آزادیخواهی برای بازگشت فلسطینیان آرمانی به سرزمین‌شان، قدس شریف و مسجدالاقصیبه عنوان قبله اول مسلمانان است.

وی با اشاره به اینکه هیچ قوای اشغالگری در طول ۱۰۰ سال گذشته در هیچ سرزمینی تا ابد نتوانسته باقی بماند تصریح کرد: 

با مطالعه تاریخ مشاهده می‌کنیم که به عنوان مثال شوروی سابق که سال ۱۹۷۹ و در اوایل پیروزی انقلاب به افغانستان حمله و آنجا را اشغال کرد سرانجام فرار کرد. آمریکایی‌های اشغالگر از سال ۲۰۰۱ تا ۲۰۲۱ افغانستان و بعد عراق را اشغال کردند، اما دیدید که چگونه فرار کردند. اشغالگران قدرتمند در سرزمین‌های اسلامی و حتی غیراسلامی قابلیت دوام و بقا ندارند چراکه ملت‌ها برای آزادی سرزمین‌شان و دفاع از حقوق حقه خود، سرزمین و ناموسشان می‌جنگند و این سنت عقلانی و الهی است.
بعثی‌ها بیش از ۱۷ هزار کیلومتر مربع را اشغال کرده بودند اما دیدید که چگونه مانند علف‌های هرزه، ملت شجاع، ارتش قهرمان، بسیجیان و پاسداران چه بلایی بر سر آن‌ها آوردند. اشغالگران محکوم به شکست هستند زیرا سرزمین‌های اسلامی قابل اشغال نیست. قدرت مسلمانان، جهاد مسلحانه مسلمانان و ایدئولوژی قرآنی آن‌ها دفاع را همچون نماز واجب می‌داند. در همین جنگ غزه تا امروز رزمندگان فلسطین بخش اعظم توان خود را حفظ کرده‌اند و مقاومت می‌کنند و عملیات تهاجمی انجام می‌دهند و هر آنچه پساجنگ غزه رخ بدهد حاکی از آن است که به برکت خون شهدای غزه، مدافع حرم، یمن، حزب الله لبنان و عراق و سوریه، آمریکا و صهیونیست‌ها در این جنگ ۶ ماهه شکست خورده‌اند و جبهه مقاومت پیروز شده است و به فضل الهی خاورمیانه جدید اسلامی با محوریت مقاومت و ایران اسلامی شکل خواهد گرفت.

او با اشاره به امن نبودن هیچ یک از سفارتخانه‌های رژیم تروریست صهیونیستی از آمادگی جبهه مقاومت برای هر اقدامی خبر داد.

نسخه PDF نسخه چاپی ارسال به دوستان