والله بالله انقلاب با دست غیب حمایت شده است | اسپادانا خبر
 
 
دوشنبه، 17 ارديبهشت 1403 - 21:13

والله بالله انقلاب با دست غیب حمایت شده است

شماره: 22802
Aa Aa

مردم برای کشف حجاب بیشتر از گرانی نگران هستند| در برخی کشورهای غربی حرام زاده‌ها از حلال زاده‌ها بیشتر هستند و مردان زن اشتراکی دارند.

کاظم صدیقی، رئیس ستاد امر به معروف و نهی از منکر؛
والله بالله انقلاب با دست غیب حمایت شده است

کاظم صدیقی، امام جمعه موقت تهران در افتتاحیه رسمی دومین نمایشگاه تخصصی خانواده (مهرانه) در مشهد اظهار کرد:

بی‌ایمانی و ناامیدی منشاء شکست قطعی است.

به گزارش اسپادانا خبر و به نقل از ایسنا، وی با تاکید بر اهمیت سه حریم بیت، قرآن و ولایت امیرالمؤمنین بیان کرد:

خداوند این سه حریم را که جزو حرمات‌الله محسوب می‌شوند، حفاظت می‌فرماید و دشمنان آنها را نابود می‌کند.

او با بیان اینکه در ایران زن حرمت دارد اضافه کرد:

حجاب زن باعث حفظ حرمتش می‌شود همچنین زن مسلمان در خانه و خانواده شخصیت دارد. اسلام برای زن سنگر شرف تعیین کرده و چادر مسبب بقای احکام قرآن و حفظ حرمت زن است.

رئیس ستاد امر به معروف و نهی از منکر با بیان اینکه دین با عمامه، چادر و مجالس امام حسین(ع) پررنگ شد و رضاخان تلاش کرد این سه عامل را نابود کند گفت:

دین‌زدایی با وجود حوزه‌های علمیه، مبلغان دینی، خانواده و افراد دین‌دار امکان ندارد. داعش همان خوارج و افراد بی‌دین متظاهر به دینداری هستند. مردم ایران غیرت دینی دارند و برای کشف حجاب بیشتر از گرانی نگران هستند. عده‌ای از بیگانگان و دشمنان پول می‌گیرند تا قبح بی‌حجابی را بشکنند. همچنین گروه دوم از بی‌حجاب‌ها قانون و شرع را نمی‌دانند و اطلاع ندارند کشف حجاب حرام شرعی و سیاسی است.

او با اشاره به خطر گروه سوم از بی‌حجاب‌ها گفت:

این گروه را باید خیلی جدی گرفت و با آنها مطابق با قانون برخورد کرد. آنها از دشمن خط می‌گیرند و به عنوان نفوذی برای نابودی نظام تلاش می‌کنند. برای مبارزه به بی‌حجابی باید مساجد آباد گردد تا دین حفظ شود. وقتی جبهه نیروهای انقلابی سنگر را خالی کنند، دشمن پیروز می‌شود.

وی بیان کرد:

در نمایشگاه‌ها سعی کنید رونق حجاب را مطرح کنید تا کشف حجاب از بین برود. همچنین ازدواج نیز باید در میان جوانان ترویج پیدا کند. والله بالله انقلاب ما تا به امروز با دست غیب حمایت شده است پس آن را حفظ کنید.

رئیس ستاد امر به معروف و نهی از منکر همچنین گفت:

در برخی کشورهای غربی حرام زاده‌ها از حلال زاده‌ها بیشتر هستند و زن اشتراکی بین مردان است همچنین این بانوان مورد اهانت قرار می‌گیرند.

نسخه PDF نسخه چاپی ارسال به دوستان