وظیفه‌‌ی دستگاه‌های مسئول تعقیب و مجازات جنایتکاران است | اسپادانا خبر
 
 
پنجشنبه، 6 ارديبهشت 1403 - 22:09

وظیفه‌‌ی دستگاه‌های مسئول تعقیب و مجازات جنایتکاران است

شماره: 20494
Aa Aa

در این پیام آمده اشراری که این جنایت را مرتکب شدند مزدورانی روسیاهند که در خدمت دشمنان سعادت هم‌میهنان بلوچ و اتحاد اقوام ایرانی قرار گرفته‌اند.

پیام رهبر انقلاب در پی شهادت مولوی عبدالواحد ریگی؛
وظیفه‌‌ی دستگاه‌های مسئول تعقیب و مجازات جنایتکاران است

در پی حادثه‌ی ناگوار ربایش و شهادت جناب مولوی عبدالواحد ریگی، حضرت آیت‌الله خامنه‌ای طی پیامی ضمن اظهار تأثر از این حادثه بر تعقیب و مجازات سریع و جدی جنایتکاران از سوی دستگاههای مسئول تاکید کردند.

به گزارش اسپادانا خبر، در متن این پیام آمده است:

بسم اللّه الرّحمن الرّحیم

حادثه‌ی ناگوار ربایش جناب مولوی عبدالواحد ریگی رحمة‌الله علیه و به شهادت رساندن این عالم خیرخواه و شجاع موجب تأسف و تأثر اینجانب گردید. اشراری که این جنایت را مرتکب شدند مزدورانی روسیاهند که در خدمت دشمنان سعادت هم‌میهنان بلوچ و اتحاد اقوام ایرانی قرار گرفته‌اند. وظیفه‌ی دستگاه‌های مسئول تعقیب و مجازات جنایتکاران است و باید با سرعت و جدیت انجام شود.

اینجانب به خاندان محترم آن شهید و همه‌ی مردم بلوچستان به‌ویژه خاش و ایرانشهر تسلیت عرض میکنم و رحمت الهی را برای همگان مسألت می‌نمایم.

سیّدعلی خامنه‌ای

۱۴۰۱/۹/۲۳

  •  

رهبر انقلاب اسلامی همچنین در پیامی درگذشت مرحوم رستم قاسمی را به عنوان یکی از مدیران انقلابی و خستگی‌ناپذیر تسلیت گفتند.

متن پیام حضرت آیت‌الله خامنه‌ای به این شرح است:

«بسم اللّه الرّحمن الرّحیم
درگذشت مرحوم مغفور جناب آقای رستم قاسمی رحمة‌الله علیه را به خاندان گرامی و دوستان و همکاران ایشان تسلیت عرض میکنم. ایشان از جمله‌ی مردان انقلابی و خدمتگزار و خستگی ناپذیر کشور بودند و در عرصه‌های گوناگون خدمات ارزشمندی کردند و تا آخرین روزهای حیات، تلاش‌های خود را ادامه دادند.
از خداوند متعال رحمت و مغفرت و پاداش مجاهدتها را برای آن مرحوم مسألت میکنم
سید علی خامنه‌ای
۱۴۰۱/۹/۲۳»

رستم قاسمی وزیر سابق راه و شهرسازی بعد از یک دوره تحمل بیماری ۱۷ آذر ۱۴۰۱۱ درگذشت

نسخه PDF نسخه چاپی ارسال به دوستان