ولایی بودن لازمه جامعه است | اسپادانا خبر
 
 
پنجشنبه، 6 ارديبهشت 1403 - 18:42

ولایی بودن لازمه جامعه است

شماره: 22070
Aa Aa

مردم آماده جهادی پایان‌ناپذیر تا درهم شکستن استخوان‌های دشمن هستند| اکنون سیمای پریشان و آشفته دشمنان و در مقابل، ایران سرافراز که همچون خورشیدی در سپهر سیاست عالم می‌درخشد را می‌بینیم| رژیم صهیونیستی در حال زوال است.

حسین سلامی، فرمانده کل سپاه پاسداران
ولایی بودن لازمه جامعه است

حسین سلامی، فرمانده کل سپاه پاسداران در مراسم صعود سراسری به ارتفاعات بازی‌دراز در شهرستان سرپل ذهاب و افتتاحیه اردوهای راهیان نور غرب کشور گفت:

مردم با حضور حماسی و تاریخی خود عشق به شهدا را نشان دادند و این مصداق بارز جهاد تبیین است.

به گزارش اسپادانا خبر و به نقل از فارس، وی افزود:

ما باید رفتار شهدا را سرلوحه خود قرار دهیم و بدانیم جهادگری، ولایی بودن و خدا محور بودن امروز لازمه جامعه است. باید در مقابل دشمنان بایستیم و باید جهادی حرکت کنیم. خون شهدا تکلیفی بر گردن ماست تا بتوانیم گوشه ای از حق آنها را ادا کنیم.

سلامی با اشاره به آیاتی از قرآن بیان کرد:

اکنون سیمای پریشان و آشفته دشمنان و در مقابل، ایران سرافراز که امروز همچون خورشیدی در سپهر سیاست عالم می‌درخشد را می‌بینیم و شاهدیم مردم آماده جهادی پایان‌ناپذیر تا درهم شکستن استخوان‌های دشمن هستند و این تصویر ایران است.

فرمانده کل سپاه با بیان اینکه در گذشته نه‌چندان دور، زمانی که بخشی از رژیم‌های عربی برای عادی‌سازی روابط با رژیم صهیونیستی سبقت می‌گرفتند، اظهار داشت:

عکس گرفتن با مقامات صهیونیست متأسفانه به یک افتخار اما در واقع شرمساری ملی و عربی تبدیل شده بود و مقامات صهیونیست با هواپیما به پایتخت بخشی از این کشورها می‌آمدند، مغرورانه ژست می‌گرفتند و تصور می‌کردند که دستان‌شان را برای محصور کردن نظام ما بلند کرده‌اند اما امروز تمام آن‌ها صف عادی‌سازی را تمام کردند و آن‌ها که برقرار کردند پشیمان و شرمسارند زیرا نمی‌توان به تکیه‌گاه سستی که از درون موریانه ان را خورده و به‌زودی با پوکی استخوان‌هایش شکسته خواهد شد تکیه کرد.

سلامی خاطرنشان کرد:

رژیم صهیونیستی پوسیده و در حال زوال است و به سقوط نزدیک شده و اولین آثار زوال این رژیم آن است که در درون رژیم صهیونیستی نظام سیاسی مستقری وجود ندارد، نظام سیاسی آن گسیخته و پاره شده و کاملا از کارایی افتاده است.

نسخه PDF نسخه چاپی ارسال به دوستان