پاسخ به حرکت زشت اتحادیه اروپا علیه سپاه قاطع خواهد بود | اسپادانا خبر
 
 
جمعه، 31 فروردين 1403 - 12:18

پاسخ به حرکت زشت اتحادیه اروپا علیه سپاه قاطع خواهد بود

شماره: 20968
Aa Aa

خطیب جمعه تهران گفته اروپایی ها گرفتار سرمای سخت هستند. نتوانستند در اغتشاشات به هدف برسند و می خواهند از طریق بازی دیپلماتیک فشار آورند.

اروپایی مثل عروسک خیمه شب بازی عمل می‌کنند؛
پاسخ به حرکت زشت اتحادیه اروپا علیه سپاه قاطع خواهد بود

حاج علی اکبری، خطیب نماز جمعه تهران در خطبه های نماز جمعه پایتخت گفت:

مجلس و دولت به حرکت زشت اتحادیه اروپا علیه سپاه پاسداران پاسخ قاطع خواهند داد.

به گزارش اسپادانا خبر، او با  اشاره به  اقدام اخیر پارلمان اروپا علیه سپاه پاسداران گفت:

اینکه آنها سپاه قهرمان و مدیرپرور را مدنظر قرار می‌دهند برای این است که سپاه نقطه قوت در اقتدار جمهوری اسلامی و در عرصه جنگ سخت و نرم است و پشتوانه سپاه و قدرت نرم سپاه همه مردم هستند و تجلی اش در بسیجیان عزیز ما در جبهه مقاومت است. امتداد سپاه در بسیجی است که خودش را هر روز بیشتر نشان می‌دهد.

وی افزود:

شرایط اخیر نشانه استیصال دشمنان است و اروپایی ها مثل عروسک خیمه شب بازی  عمل می‌کنند و خود گرفتار سرمای سخت و ... هستند و می توانستند در اغتشاشات اخیر به هدفشان برسند که نتوانستند و حالا می خواهند از طریق بازی دیپلماتیک به ملت فشار آورند که زهی خیال باطل. ان شاءالله مجلس و دولت در قبال این حرکت زشت پاسخ قاطع را خواهند داد.

خطیب موقت نمازجمعه تهران ادامه داد:

ملت مظلوم در حالی امسال به ماه بهمن می‌رسد که باز هم یک پیروزی بزرگ را پشت سر گذاشته و به مدد الهی از یک نبرد ترکیبی بسیار پیچیده با حضور همه سران کفر و نفاق و عناصر خائن و خودفروخته که در این میدان وارد شده‌اند و همه تجربه خود را وارد کردند و یک نقشه تحسین برانگیز برای براندازی داشتند به هدایت امام عالیقدر خود توانست از این امتحان سخت سربلند بیرون بیاید. برنامه دشمن جامع اما محاسبه آنان غلط بود چون نظام محاسباتی دشمن مادی است و از وجود عنایت الهی و ایمان و ریشه ملت ما و همچنین از وجود رهبر حکیم و عالیقدر ما غافل هستند و نمی‌توانند در نظام محاسباتی خود خوب محاسبه کنند. در این نبرد و اغتشاشات اخیر دوستان و دشمنان و عظمت انقلاب اسلامی و جایگاه رفیع شهیدان و نقاط قوت و ضعفمان را بیشتر شناختیم. بر این عظمت انقلاب اسلامی و نقاط قوت باید مجددا برنامه‌ریزی کنیم و برای نقاط ضعف باید همت ملی به میدان بیاوریم.
حاج‌علی‌اکبری با اشاره به بارش برف و باران و برودت هوا گفت:

در این مدت بیشتر متوجه نعمت گاز در کشور شده‌ایم و در این ایام دستاورد‌های عظیم انقلاب اسلامی بیشتر و بهتر خود را نشان داد. ایران به همت مجاهدان در رتبه سوم تولید گاز در جهان از یک سو قرار گرفته و نمادی از مجاهدت و عدالت پروری برای گسترش خطوط انتقال گاز در میام شهر‌ها و روستا‌ها انجام شده است به طوری که برای پوشش قرار گرفتن گاز از دو هزار کیلومتر از قبل از انقلاب به ۳۸ هزار کیلومتر در بعد از انقلاب رسیده است. خطوط گاز شهری هم از دو هزار کیلومتر به ۴۲۰ هزار کیلومتری افزایش یافت و خانواده شهری از یک درصد به ۸۶ درصد به برکت مجاهدت‌ها انجام شده که همه این دستاورد‌ها به جهاد تبیین نیاز دارد.

 

نسخه PDF نسخه چاپی ارسال به دوستان