کافی است کمی زاویه موشک ها را تغییر دهیم | اسپادانا خبر
 
 
پنجشنبه، 13 ارديبهشت 1403 - 13:58

کافی است کمی زاویه موشک ها را تغییر دهیم

شماره: 24448
Aa Aa

اگر دست از پا خطا کنند و کوچک‌ترین آسیبی به ملت و کشور ما برسانند کافی است کمی زاویه موشک ها را تغییر دهیم که قدرت جمهوری اسلامی را ببینند.

محمدباقر قالیباف، رئیس مجلس شورای اسلامی؛
کافی است کمی زاویه موشک ها را تغییر دهیم

محمدباقر قالیباف، رئیس مجلس شورای اسلامی در مراسم هفتمین سالگرد بزرگداشت شهدای آتش‌نشان حادثه پلاسکو گفت:

رمز پیروزی ما فرهنگ شهادت است.

به گزارش اسپادانا خبر و به نقل از ایسنا، او گفت:

فرهنگ شهادت برای حوزه اقتصاد، فرهنگ، سیاست و سایر حوزه‌ها نیز هست.

وی اضافه کرد:

اگر امروز در قدرت نظامی و موشکی به این سطح از قابلیت رسیده‌ایم و بی‌شک تبدیل به قدرتی در تراز قدرت‌های اول دنیا در عرصه دفاعی شده و در زمره ۵ کشور دنیا و در برخی از جهات حتی جلوتر از آنها قرار داریم ناشی از فرهنگ جهاد و شهادت است.

او گفت:

تمام قدرت‌ها دیدند که اگر دست از پا خطا کنند و کوچک‌ترین آسیبی به ملت و کشور ما برسانند کافی است کمی زاویه موشک ها را تغییر دهیم که قدرت جمهوری اسلامی را ببینند. آنها دیدند که اگر از طریق مقری در اربیل اقدام به جاسوسی کنند با آن‌ها چه برخوردی خواهد شد و انتقام شهدا گرفته می‌شود. 

وی با بیان اینکه همین فرهنگ و قدرت می‌تواند تورم و گرانی را در کشور حل کرده و با فساد مبارزه کند اظهار داشت:

اگر هنوز فساد وجود دارد چون مردم در صحنه اقتصاد نیستند. اگر با روحیه جهاد تلاش کنیم با امکانات موجود کشور و نیروی انسانی که داریم از جمله جوانان دانشمند، دانا، فنی، پرتلاش و خلاق می‌توانیم موفق شویم. گاهی با جوانانی برخورد می‌کنم که نوع نگاه و تحلیل آنها از مسائل کشور قابل تأمل است لذا ظرفیت‌های لازم در کشور وجود دارد. اگر ظرفیت‌ها به درستی دیده نشود هم آنها ناامید شده و هم مردم نگران می شوند.

نسخه PDF نسخه چاپی ارسال به دوستان