کشف حجاب جنگ با پیامبر است | اسپادانا خبر
 
 
شنبه، 15 ارديبهشت 1403 - 20:39

کشف حجاب جنگ با پیامبر است

شماره: 22731
Aa Aa

او گفته نظام ما مولود غدیر است و در جامعه ما حکومت غیر ولی‌فقیه وغیر منصوبِ امام معصوم مصداق غصب حق ولایت اهل بیت(ع) است.

سیداحمد علم‌الهدی در خطبه های نماز جمعه مشهد؛
کشف حجاب جنگ با پیامبر است

سیداحمد علم‌الهدی در خطبه های نماز جمعه مشهد گفت:

مسئله مدیریت اجرای وحی مربوط به زمان پیامبر(ص) نیست بلکه برحسب خطبه غدیر تا «إِلی یَوْمٍ تَلْقَوْنَ الله وَرَسولَهُ» یعنی زمانی که انسان به ملاقات خدا و رسولش برود به دست خود پیامبر(ص) و جریان امامت خواهد بود و تا زمانی هم که امت در این نظام قرار دارد و امت، امامت را پذیرفته است تفرقه و انحراف به وجود نخواهد آمد.

به گزارش اسپادانا خبر، او ادامه داد:

غدیر برای ما مشخص کرد مدیریت جریان وحی در جامعه زیستی، اجتماعی و سیاسی برعهده چه کسی است که به‌جز امام معصوم اگر باشد تجاوز به حق عزیزان پیامبر(ص) است. بر همین اساس اینکه قرار باشد در جامعه ما غیر ولی‌فقیه حکومت کند وغیر منصوبِ امام معصوم زمامدار امور جامعه باشد مصداق غصب حق ولایت اهل بیت(ع) خواهد بود.

 علم الهدی بیان کرد:

شما مردم شهید دادید. عزیزان شما به شهادت رسیدند و صدها هزار جوان شما به خاک و خون تپیدند تا مدیریت جریان وحی در عصر حاضر به ید قدرت حجت بالغه الهی، امام زمان(عج) و ولی‌فقیه منصوب از طرف او باشد و احکام دین در این کشور اقامه شود.ما نباید در مسئله غدیر کوتاه بیاییم چون این جریان، برکات اجتماعی و فرهنگی فراوانی برای ما دارد تا جایی که می‌توان گفت نظام ما مولود غدیر است و شهدای ما در دفاع مقدس و دفاع از حرم شهید غدیر محسوب می‌شوند. بر همین اساس است که می‌گوییم احیای ارزش‌های دین در عصر حاضر کمک به اجرای بُعد اول رسالت نبی مکرم اسلام(ص) است و اینجاست که کیفیت اجرای احکام دین در جامعه اهمیت پیدا می‌کند.

وی گفت:

برادران و خواهران بدانند که جریان کشف حجاب جنگ با پیامبر(ص) و دشمنی با حضرت است که دشمن در جبهه اسلام ‎زدایی به این مسئله متوسل شده و عده‌ای ناآگاه را وارد میدان کرده تا مجری نقشه او باشند. بر همین اساس اگر امروز در عرصه حجاب، کسی به میدان بیاید و کار فرهنگی کند، در حقیقت کمک به پیامبر(ص) کرده است.

نسخه PDF نسخه چاپی ارسال به دوستان